لزوم تامین تجهیزات مورد نیاز آتش‌نشانی در اصلاح بودجه ۹۷

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ضروری است تامین اعتبار برای خرید تجهیزات سازمان آتش نشانی در اصلاح بودجه ۹۷ شهرداری در دستور کار قرار گیرد، گفت: مدیران شهرداری به این موضوع هر چه سریع تر رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین صبح امروز (یکشنبه) در چهل و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته اعضای شورای شهر به دلیل همزمان بودن جلسه علنی شورا با بازگشایی مدارس، در خواست حضور در آیین بازگشایی مدارس را داشتند، اظهار کرد: حضور اعضای شورای شهر و مسئولان شهرداری در این آیین با هدف همراهی مدیریت شهری با آموزش و پرورش انجام شد.

وی با بیان اینکه مدیران مدارس از شهرداری‌های مناطق به دلیل فضاسازی مناسب اطراف مدارس قدردانی کردند، افزود: این همکاری‌ها تا پایان دوره تحصیلی ادامه خواهد داشت.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان همچنین ضمن تبریک روز آتش‌نشان به همه فعالان این عرصه گفت: تجهیز سازمان آتش نشانی و تامین نیازهای آنها اولویت اول شورای شهر و شهرداری است.

وی با بیان اینکه ضروری است در اصلاح بودجه ۹۷ شهرداری تامین اعتبار برای خرید تجهیزات سازمان آتش نشانی در دستور کار قرار گیرد، ادامه داد: مدیران شهرداری به این موضوع هر چه سریع تر رسیدگی کنند.

معین همچنین انتخاب پور محمد شریعتی نیا به عنوان رییس شورای اسلامی شهرستان اصفهان را تبریک گفت.

کد خبر 354732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.