نفهمیدم چطور اخراج شدم/به بازیکن خودمان اعتراض کردم نه به داور!

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پس از خطایی که ماریون، بازیکن خارجی تیممان انجام داد من به نشانه اعتراض به حرکت او توپ را مقابلش به زمین کوباندم اما داور به من کارت قرمز نشان داد و از زمین اخراجم کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مسعود ابراهیم‌زاده پس از تساوی تیمش مقابل صنعت اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و دو، سه موقعیت خوب داشتیم. برای برد آمده بودیم البته اتفاقاتی افتاد که از بدشانسی ما بود اما صد در صد شرایط ما درست می‌شود.

وی ادامه داد: این بازی را باید با اختلاف دو، سه گل می‌بردیم اما قسمت نشد ولی تساوی هم نتیجه بدی نبود چرا که دو صفر عقب بودیم.

ابراهیم‌زاده در مورد داوری این دیدار خاطرنشان کرد: نمی‌دانم چه بگویم اصلاً خودم هم نفهمیدم چهطوری اخراج شدم. فکر نمی‌کنم اصلاً صحنه اول خطا باشد، توپ بازیکن حریف را گرفتم و بعد از آن داور خطا گرفت.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اضافه کرد: کمک داور پرچم نزد اما داور گفت من خطا گرفتم و کارت زردی را به من نشان داد. در صحنه اخراج چیزی به داور نگفتم، با ماریون بر سر خطا بحث می‌ کردم و اصلاً کاری به داوری نداشتم. داور و کمک داور هم جای دیگری از زمین بودند و اصلاً بحث اعتراض به داور نبود.

وی تاکید کرد: مقابل ماریون توپ را به نشانه اینکه چرا خطا انجام داده به زمین کوباندم، در همین حین کمک داور با داور صحبتی کرد و داور به دلیل اینکه فکر کرد من به داوری اعتراض کردم کارت زرد دوم را به من نشان داد.

ابراهیم زاده در پاسخ به این سوال که آیا قبل از اخراج، فحاشی کرده ای یا نه؟ گفت: اصلاً هیچ چیزی نبود، ماریون نه زبان انگلیسی بلد است و نه زبان فارسی و فقط من به او گفتم که چرا خطا کردی. داور و کمک داور اصلاً طرف دیگری از زمین بودند و فکر نکنم اصلاً اعتراضی کرده باشم و واقعاً از ابتدای بازی تا پایان هیچ اعتراضی نکردم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن افزود: اصلاً به چه دلیلی داور به من کارت قرمز نشان داد؟ اگر توپ را مقابل داور به زمین کوبانده بودم بله داور حق داشت که به من کارت بدهد. فکر می‌کنم دقیقه ۸۲ بازی بود که همین صحنه برای محمدرضا حسینی بازیکن شماره هفت تیم خودمان افتاد، توپ را مقابل داور به زمین کوباند و داور به او گفت اگر اعتراضی کنی کارت دریافت می‌کنی. اما همان حرکت را که من انجام دادم اعتراض به بازیکن خودمان بود.

کد خبر 354623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.