سخنان رییس جمهور در سازمان ملل از موضع قدرت نظام بود

نطنز-امام جمعه بادرود گفت: سخنان رییس جمهور در سازمان ملل از موضع قدرت جمهوری اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز؛ حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های این هفته نماز جمعه بادرود با اشاره به شهیدان عملیات تروریستی اهواز، اظهار کرد: این جنایت اقدامی از سوی آمریکا و حامیانش در منطقه بود.

وی با بیان اینکه حادثه تروریستی اهواز برای مردم نگران کننده بود، گفت: امیدواریم بانیان این امر به سزای اعمالشان برسند.

امام جمعه بادرود افزود: قوه قضاییه در کمترین زمان ممکن برای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان نظام جمهوری اسلامی، عاملان حادثه تروریستی اهواز را مجازات کنند.

قاسمی افزود: حادثه تروریستی اهواز بار دیگر قساوت و خباثت دشمنان مردم ایران که خود همواره بر طبل دفاع از حقوق بشر می زنند را نشان داد. تروریست ها و کشورهای حامی غربی و مرتجع منطقه ای آن ها بدانند که این ترقه بازی ها ملت ایران را از راهی که می رود منحرف نخواهد کرد و خواب آن ها برای نابودی نظام و انقلاب تعبیر نخواهد شد و غلطی نخواهند کرد.

وی تصریح کرد: ملت، دولت و نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی نمی گذارند خون شهدای حادثه تروریستی اهواز پایمال شود و به زودی جمهوری اسلامی پاسخی کوبنده به این اقدام ددمنشانه و کوردلانه خواهد داد.

خطیب جمعه بادرود با اشاره به برگزاری شب خاطره هفته دفاع مقدس در حضور رهبر معظم انقلاب، ادامه داد: رهبر انقلاب در این دیدار بر لزوم فیلم سازی برای معرفی قهرمانان جمهوری اسلامی به همه دنیا تاکید کردند و برای این که جهان باید عظمت قهرمانان را درک کند این مهم را ضروری دانستند.

وی سخنان رییس جمهور در سازمان ملل را از موضع قدرت جمهوری اسلامی دانست و افزود: امروزه ایستادگی در برابر دشمنان نظام و انقلاب که هدف اصلی خود یعنی براندازی را آشکارا بیان می کنند از اوجب واجبات است.

وی خاطرنشان کرد: برخلاف جو رسانه ای غربی ها مردم همچنان پای نظام و انقلاب ایستاده اند و از قدرتی که به برکت خون شهدا و ایثارگران در طول انقلاب اسلامی به وجود آمده است دفاع کرده و دین خود را نسبت به خون شهدا ادا کرده و خواهند کرد.

کد خبر 354592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد مهدی IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    0 0
    عالی