مواضع ایران در نیویورک برای مردم جهان تبیین و روشن شد

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: مواضع ایران در نیویورک به خوبی توسط رییس جمهور برای مردم جهان تبیین و روشن شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک و سخنرانی حجت الاسلام روحانی در این نشست اظهار کرد: مواضع ایران در نیویورک به خوبی و واضح توسط رییس جمهور برای مردم و سران کشورهای جهان تبیین و روشن شد.

وی افزود: رییس جمهور به خوبی مواضع ایران در برابر اتخاذ تنش از سوی دیگران با کشورمان را تبیین و تشریح کرد و این مواضع باید همواره بیان و به صورت جدی مورد توجه باشد تا دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران نسبت به پاسخ محکم ایران در برابر توطئه هایشان آگاه باشند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه دولت آمریکا همواره به دنبال تحقق اهداف خود و سوء استفاده از چنین نشست هایی است، تصریح کرد: بیداری و آگاهی در جهان ایجاد شده و همراهی و همکاری کمتری از سوی سران کشورهای جهان با دولت آمریکا می شود و سازمان ملل نیز همراهی همیشگی را با این کشور ندارد.

وی ادامه داد: ترامپ در نشست سازمان ملل به دنبال مشروعیت بخشی به توطئه های خود بود، اما دفاع خوبی از اقدامتش نداشت و اعضای این نشست اقدامات آمریکا علیه ایران و برهم زدن برجام را محکوم کردند و این سرنوشت بدی را برای آمریکا رقم می زند.

حجت الاسلام رشیدیان به موفقیت های ورزشکاران کشورمان و دیدار آن ها با رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: موفقیت ایرانیان در عرصه های مختلف مایه امیدواری و خوشحالی مردم سایر کشورهای جهان می شود زیرا بسیاری از کشورهای دنیا به نظام جمهوری اسلامی ایران امیدوار هستند.

وی نقش ورزشکاران در تبیین واقعیت های جهان و معرفی ارزش های اسلامی را مهم خواند و اظهار کرد: بیان نام معصومین(ع) و رفتار صحیح ورزشکاران الگو برای سایر ورزشکاران خواهد بود و ارزش های اسلامی را به خوبی تبیین می کند.

وی اضافه کرد: جوانان از رفتارهای ورزشکاران الگو برداری می کنند و اگر رفتار آن ها اسلامی، ارزشی و درست باشد اندیشه ها و رفتارهای صحیح در جامعه گسترش می یابد و این فرصتی برای توسعه و رشد کشور خواهد بود.

وی با اشاره به روز سالمند گفت: فرصت برای فعالیت و حضور اجتماعی سالمندان باید ایجاد شود و نسل جوان و نوجوان کشور در کنار سالمندان به عرصه های اجتماعی دعوت شوند و این قشر زمینه حضور جوانان و نوجوانان  در مساجد و فعالیت های فرهنگی و مذهبی را فراهم سازند.

کد خبر 354590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.