کمک ۶۰۰ میلیون ریالی به دانش آموزان نیازمند تیران و کرونی

تیران-مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون از کمک بیش از ۶۰۰ میلیون ریالی توسط خیران و مردم به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید خبرداد.

علی طالبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و کمک به دانش آموزان نیازمند اظهار کرد: با مشارکت خیران، کمک های مردمی جشن مهر و مساعدت فرمانداری شهرستان بیش از ۶۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی برای رفع نیاز دانش آموزان در ابتدای سال تحصیلی جمع آوری و در بین آنان توزیع شد.

وی افزود: از میان این کمک ها ۴۰۰ کارت هدیه به ارزش ۵۰۰ هزار ریال در بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد تا اینکه این افراد بر اساس سلیقه و علاقه خود مایحتاج تحصیلی را خریداری کنند چراکه در چنین اقدامی منزلت دانش آموزان نیز حفظ می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه اقدامات جزیره ای مانع از رعایت عدالت و کیفیت در توزیع اعتبارات و تامین نیاز می شود، تصریح کرد: جمع آوری متمرکز و توزیع توسط متولیان خاص در هر منطقه به توزیع عادلانه و توجه به همه نیازمند می شود.

وی از جمع آوری کمک های مردمی در طول سال تحصیلی خبرداد و گفت: جهت رفع مشکلات اقتصادی دانش آموزان و تامین نیازهای موردی این دسته از دانش آموزان در طول سال تحصیلی نیز خدمات ارایه می شود و علاوه بر این کمک های مردمی برای شب عید دانش آموزان توسط اولیای مدرسه و خیریه ها نیز جمع آوری خواهد شد.

طالبی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد خیریه ای در فرهنگ سازی برای کمک به دانش آموزان نیازمند و جمع آوری کمک ها نقش موثری داشته اند، خاطرنشان کرد: مراکز نیکوکاری و خیریه های شهرستان در جمع آوری کمک های مردمی پیشتاز هستند و سالیانه این کمک ها افزایش یافته است.

وی یادآورشد: کمک های کمیته امداد امام خمینی(ره) به تنهایی قادر به تامین تمامی نیاز دانش آموزان نیست و بدون مشارکت مردمی نیازهای مددجویان رفع نمی شود.

کد خبر 354572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.