سخنان روحانی در نیویورک هیچ نقطه ضعفی نداشت

امام جمعه موقت اصفهان گفت: سخنان رییس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، مجموعه ای کامل، جامع، فراگیر و اصولی از مواضع جمهوری اسلامی در مقابل آمریکا بود.

 حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر، در ارزیابی سفر رییس جمهور کشورمان به نیویورک و سخنرانی وی در مجمع عمومی سازمان ملل به خبرنگار ایمنا گفت: آقای روحانی مواضعی اصولی در دفاع از جمهوری اسلامی و حمایت از برجام داشتند و مواضع کشورمان در مسائل خاورمیانه، مبارزه با تروریسم و محکومیت اقدام تروریستی اهواز و همچنین محکومیت دخالت های آمریکا، آل سعود و امارات را در سازمان ملل متحد ارائه کردند که نه تنها نقطه ضعفی در آن ندیدم، بلکه همه اش مثبت بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتظار این است که در مقابل جبهه استکبار، مخصوصا حرکت های جنون آمیز رییس جمهوری آمریکا مواضعی اصولی و محکم از سوی جمهوری اسلامی ارائه شود.

ترامپ در سازمان ملل به دنبال پاچه گیری بود

وی درباره مواضع ترامپ  نیز تاکید کرد: فعالیت های رییس جمهوری آمریکا، مجموعه ای از پریدن، لگد زدن و حمله به این و آن و پاچه گیری است که این حرکات  به اقدامات یک دیوانه بیشتر شباهت دارد تا به رفتار یک سیاست مدار.

حجت الاسلام رهبر ادامه داد: نظام و قدرت های نظامی ما باید کوچکترین حرکت آمریکا و یا عوامل آن را پاسخ محکم و دندان شکن بدهند؛ در مقابل اینها نباید ضعف نشان داد. ما باید در مقابل آنها، مواضع محکم بگیریم، تا نشان دهیم همانگونه که حضرت امام(ره) فرمودند«آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.»

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: به ملت عزیزمان هم که الحمدالله از ما داناتر و فهیم هستند، تذکر می دهم از مشکلات روزمره دلسرد و افسرده نشوند؛ اینها مسائلی است که بیشتر جنبه اقتصادی دارد. ما در گذشته سختی بسیار دیدیم،‌ الان در مقایسه با آن سالها، همه چیز در مملکت عادی  و روبراه است و بهتر هم می شود.

حجت الاسلام رهبر در انتها خاطرنشان کرد: باید با متجاوزین به حقوق مردم برخورد قاطع بشود. مردم بایستی این مفسدان اقتصادی، از اختلاس کننده ها تا سواستفاده کننده ها از بازار ارز و سکه و محتکرین را در محکمه عدالت ببینند. اینکار به مردم آرامش می دهد. مسولان هم باید در خدمت به مردم لحظه ای دریغ نکنند.

کد خبر 354570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.