توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری راه ایجاد اشتغال را هموارتر می‌کند

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت:امروز کسی که برای کار سرمایه‌گذاری وارد میدان عمل می‌شود باید فردی عاشق باشد، برهمین اساس باید فرصت‌های سرمایه‌گذاری را مورد توجه قرار داد چراکه توجه به این مهم راه ایجاد اشتغال را در شهرستان لنجان هموارتر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در نشست شورای اداری شهرستان لنجان با بیان اینکه کشتار مردم بی گناه اهواز توسط گروه های تروریستی بیانگر ضعف و شکست استکبار جهانی است، اظهار کرد: حقوق بشر اساسی‌ترین و ابتدایی‌ترین حقوقی است که هر فرد به طور ذاتی، فطری و به صرف انسان بودن از آن بهره‌مند است اما شاهد هستیم مستکبران جهان به راحتی حقوق بشر را زیرپا نهاده و به بهانه های مختلف دست به کشتار انسان های بی گناه می زنند.

وی حقوق بشر آمریکایی را ادعایی دروغ به وسعت تاریخ دانست و افزود: امروز هر جایی که کشتار عده‌ای از افراد بیگناه و یا ترور افراد و شخصیت‌ها صورت می‌گیرد دست مستکبران جهان و راس آنها آمریکا نمایان است، آمریکایی که با تمام قدرت دم از حقوق بشر می‌زند اما روزانه هزاران مسلمان بی‌گناه در آتش کینه و قدرت‌طلبی استکبار جهانی و صهیونیست‌ها  کشته می‌شوند.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه چگونه سرمداران آمریکا ادعا می کنند حامی مردم هستند وقتی به راحتی دست به کشتار مردم می زنند، تصریح کرد: همه شاهد بودند که چگونه گروهی تروریستی که از سوی آمریکای جنایت و رژیم صهیونیستی کار مورد حمایت است تعدادی از مردم و حتی کودکی بیگناه را کشته یا زخمی کردند حال چگونه می توان ادعای دروغین حقوق بشر آمریکایی را باور کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی از ابتدای شکل گیری با مستکبران جهان دست و پنجه نرم کرده و از توطئه ای سنگین دشمن به سلامت عبور کرده است و برهمین اساس امروز دشمن از قدرت ایران در هراس بوده و دشمن توطئه های خود را از حوزه نظامی به حوزه اقتصادی و شبیخون فرهنگی تغییر داده است.

صفرخانلو مدیریت جهادی را رمز مقابله با تهدیدهای اقتصادی دشمن دانست و اضافه کرد: در ۸ سال دفاع مقدس تجربه ثابت کرد که رمز موفقیت کشور و نظام از راه «مدیریت جهادی» عبور می کند و امروز که دشمن با راه اندازی جنگ اقتصادی در پی ضربه زدن به نظام جموری اسلامی است مدیران و مسئولان باید همچون دفاع مقدس «مدیریت جهادی» را سرلوحه امور خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه برخی مسئولان هنوز جنگ اقتصادی دشمن را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی باور نکرده اند، عنوان کرد: امروز به ادارت و نهادهای مختلف اعلام کرده ایم که باید جهادی کار کرده تا مشکلات مردم شهرستان لنجان مرتفع شود و به هیچ عنوان مسئولان این شهرستان نباید مسایل و مشکلات را به شوخی بگیرند و چنانچه رضایتمندی از عملکرد مسئولان بالا نرود قطعا بازخواست خواهند شد.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: امروز دیگر نمی‌توان قبول کرد مسئولی در شهرستان لنجان ساعت هشت در دفتر کار خود حضور یافته و با پایان وقت اداری محل کار خود را ترک کند و باید توجه داشت دوران این گونه مدیریت‌ها گذشته است و بر همین اساس طی ماه های اخیر شاهد تغییر برخی مدیران این شهرستان بوده ایم.

وی متذکر شد: در روزهای آینده نیز شاهد برخی تغییرات اساسی در حوزه مدیریتی چند اداره و نهاد دیگر در شهرستان لنجان خواهیم بود چراکه مردم نیازمند مدیران جهادی هستند.

صفرخانلو تاکید کرد: با توجه به مشکلاتی که گریبان شهرستان لنجان را گرفته است، سیاست اصلی در مدیریت شهرستان لنجان، تلاش جهادی همراه با جدیت، کار همراه با پیگیری مجدانه، کنار گذاشتن بروکراسی اداری و خدمت صادقانه به مردم همراه با محبت و خوش رویی است.

وی با اشاره به تغییر مدیریت بیمارستان شهدای لنجان، یادآور شد: طی مدت گذشته مردم از روند اقدامات بیمارستان شهدای لنجان گلایه مند بودند و با توجه به اهمیت فعالیت این بیمارستان دولتی در شهرستان شاهد تغییر مدیریت این مجموعه بودیم و امیدواریم با جهادی عمل کردن مدیریت جدید این مجموعه شاهد افزایش رضایتمندی شهروندان باشیم.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه پرداخت بدهی دستگاه‌های اجرایی به شهرداری‌ها، از جمله موضوعاتی است که بارها مدیران شهری آن را مطالبه کرده اند، گفت: دولت در راستای تسویه مطالبات  شهرداری های کشور از ادارات دولتی، سامانه سماد را فعال کرد تا شهرداری های کشور مبلغ مطالبات خود را از ادارات دولتی همچنین ادارات دولتی نیز مبلغ بدهی های خود را به شهرداری ها در این سامانه ثبت کنند.

وی تصریح کرد: انتظار می رود شهرداری های شهرستان و همچنین ادارات و نهادهای دولتی برای ثبت اطلاعات لازم در سامانه سماد اقدام کنند تا مشکل پیش روی شهرداری ها نیز کاسته شود.

صفرخانلو در پایان با بیان اینکه امروز کسی که برای کار سرمایه‌گذاری وارد میدان عمل می‌شود باید فردی عاشق باشد، گفت: امروز اگر واقعیت‌های موجود کشور را به درستی مورد تحلیل قرار دهیم، می‌توانیم راه و روش خود را برای صدور مجوز و همچنین جذب سرمایه گذار با در نظر گرفتن واقعیت‌ها به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه توجه به فرصت‌های سرمایه‌گذاری راه ایجاد اشتغال را در شهرستان لنجان هموارتر می‌کند، عنوان کرد: امروز در ابتدای کار باید قوانین موجود در روند جذب سرمایه‌های بخش خصوصی را تسهیل کرد، زیرا اساسا برخی از این قوانین خود به عنوان باری بر دوش سرمایه‌گذاری به حساب می‌آیند از این جهت باید شرایط سرمایه‌گذاری در شهرستان لنجان برای این مهم مهیا شود و شاهد کاهش بروکراسی اداری باشیم تا یکی از مهمترین مشکلات شهرستان که مسئله اشتغال است نیز مرتفع شود.

کد خبر 354529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.