نمازی: نتایج سینوسی باعث تغییر در ترکیب تیم می شود

سرمربی ذوب آهن گفت: تیمی که نتایج سینوسی بگیرد، تغییرات زیادی در ترکیب خواهد داشت، ذوب آهن هم ازاین قضیه مستثنا نیست اما تقریبا به یک ترکیب اصلی رسیدیم و سعی در پر کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتمان داشتیم.

به گزارش ایمنا، امید نمازی در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن و صنعت نفت آبادان گفت: بازی حساسی خواهیم داشت چرا که دو شکست متوالی در لیگ داشته ایم و حالا به دنبال جبران نتایج هستیم تا با یک پیروزی خوب به تعطیلات پیش رو برویم. صنعت نفت آبادان طبق آنالیزهای ما می توانند زهردار باشند، این تیم مهاجمان خوبی دارد اما ما هم برنامه داریم و امیدوارم که با اجرای تاکتیک هایمان در این بازی، به پیروزی برسیم.

وی افزود: نگران داوری هستیم اما همه صحبت ها را قبلا انجام داده ایم، خود بنده و باشگاه این مسئله را همیشه عنوان کردیم زیرا در حق ما بی عدالتی شده است. بیشتر از این نباید به این بحث ادامه دهیم چون ذهن بازیکنانمان را خراب می کند، باید اینقدر در زمین خوب باشیم که داور تاثیری در بازی نداشته باشد اما امیدوارم این اتفاقات کمتر شود.

سرمربی ذوب آهن تصریح کرد: حتی مواقعی که شکست خوردیم هم فوتبال خوبی را ارائه دادیم، بازیکنان از این موضوع که فوتبال خوبی را بازی می کنیم روحیه بالایی دارند ولی هر روز روی مسائل روحی روانی تیم کار می کنیم. همانطور که همه می دانند، چخار مهاجم از ابتدای فصل از دست داده ایم اما در این هفته رحیم زهیوی را اضافه کردیم و بازیکنان دیگر نیز با عملکرد خوب و تلاش بیشترشان به فرم ایده آل خواهند رسید.

نمازی خاطرنشان کرد: زهیوی در بازی فردا در دسترس است، وحید محمدزاده هنوز مصدوم است و به غیر از وی بازیکن مصدوم و محرومی ندارند. البته رضا حبیب زاده هم هنوز مصدوم است.

 وی اضافه کرد: تیمی که نتایج سینوسی بگیرد، تغییرات زیادی در ترکیب خواهد داشت، ذوب آهن هم ازاین قضیه مستثنا نیست اما تقریبا به یک ترکیب اصلی رسیدیم و سعی در پر کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوتمان داشتیم. ترکیب ما از بازی لیگ برتر با پدیده، تغییرات زیادی نداشته ولی برخی تغییرات بخاطر سینوسی بودن نتایجمان بوده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: در بازی با استقلال خوزستان، همه چیز به نفع ما بود اما روی یک اشتباه پنالتی دادیم و باعث شد بازی را واگذار کنیم. روزهایی است که توپ ها گل نمی شوند اما نباید اشتباه می کردیم چون می توانستیم حداقل باید با یک امتیاز زمین را ترک کنیم.

نمازی زاده ادامه داد: ادی هرناندز مصدومیت خاصی ندارد، وی آماده بازی است اما انتظارات ما از یک بازیکن بین المللی بالاتر است. در تمرینات دیدیم که صفرزاده تحرک بیشتری نسبت به هرناندز دارد و به همین دلیل او را در بازی با استقلال خوزستان به هرناندز ترجیح دادم.

وی اظهار کرد: فکر می کنم چهار پنج تیم هستند که نشان دادند مدعی قهرمانی هستند و تا الان هم با جمع آوری امتیازات خود را در صدر جدول قرار داده اند. مثلا پدیده بدون ستاره خاصی، تیم منسجمی است و بازی بسیار خوبی را انجام می دهد. پرسپولیس با این که بازیکن جذب نکرده توانسته موفق عمل کنه و استقلال هم می تواند به لیگ باز گردد. تیم ما هم با یک پیروزی که امیدوارم در این بازی اتفاق بیافتد به رقابت باز خواهد گشت. ضمن اینکه مشکل گلزنی داریم که سعی می کنیم با اضافه کردن بازیکنان خوب این مشکل را رفع کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن افزود: فوتبال ما فوتبال خوبی بوده و بازیکنان ما هم جزئی از تیمی هستند که بازی خوبی ارائه می دهد. شاید از یکی دو بازیکن انتظار بیشتری داشته باشیم اما حالا تلاش می کنیم که به فرم ایده آل خود برسند و به تیم کمک کنند. در مجموع از تیم راضی هستم ولی مشکل ما گلزنی است.

وی در پایان در مورد جاسم کرار افزود: جاسم کرار در چند فصل اخیر نشان داده بازیکن با کیفیت و خلاقیتی است، او می تواند با پاس های عمقی و حرکات انفرادی حریف را به هم بریزد. البته برای وی برنامه داریم، صنعت نفت فوتبال خوبی را ارائه می کند و بازی فردا به دلیل این که دو تیم فوتبال خوبی ارائه می دهند، جذاب خواهد بود.

کد خبر 354524

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.