۳ روز میزبانی از دانشجویان قرآنی کشور در اصفهان

مسئول کمیته علمی و فرهنگی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور گفت: روزهای ۱۵، ۱۶ و ۱۷ مهرماه امسال دانشگاه جامع علمی و کاربردی میزبان دانشجویان قرآنی کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد قلمکاریان امروز(سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بخش آوایی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ دو جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، دعا و مناجات، اذان(آقایان)، تواشیح و همخوانی قرآن کریم(آقایان) ۱۴۱ نفر شامل ۹۳ بردار و ۴۸ خواهر حضور خواهند داشت.

 وی با بیان اینکه رشته های اذان، تواشیح و همخوانی قرآن کریم مخصوص برداران است و خواهران حضور نخواهند داشت، افزود: برای این جشنواره داوران بین المللی و ملی انتخاب و تمام استانداردهای لازم ملی و بین‌المللی در نظر گرفته شده است تا مسابقات خوبی را در اصفهان رقم بزنیم و اصفهان میزبان شایسته‌ای باشد.

مسئول کمیته علمی و فرهنگی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، کارگاه های آموزشی مرتبط با مباحث قرآنی همچنین دیدار با علما را از جمله برنامه های جانبی این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: در آیین اختتامیه جشنواره میثاق نامه دانشجویی قرائت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای انجام مقدمات برگزاری چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور دیدارهایی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان داشتیم و پیام‌هایی از آیت الله جوادی آملی و آیت الله مکارم شیرازی در روز اختتامیه قرائت خواهد شد.

قلمکاریان ادامه داد: برای دیدار با آیت الله مظاهری رییس حوزه علمیه اصفهان و آیت الله ناصری برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده تا برکت معنوی جشنواره را در اصفهان داشته باشیم.

پخش مستقیم جشنواره از شبکه قرآن، رادیو قرآن و رادیو فرهنگ

حامد مشگلانی، مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور نیز در این نشست خبری اظهار کرد: در ۱۶ نقطه شهر تبلیغات جشنواره به صورت بنر و بیلبورد انجام می شود.

وی با بیان اینکه پوشش خبری چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور در شبکه قرآن، رادیو قرآن و رادیو فرهنگ انجام می شود، افزود: پخش مستقیم جشنواره به صورت مجازی، پوشش لحظه‌ای در کانال تلگرامی واحد استان را نیز خواهیم داشت.

مسئول کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور تصریح کرد: گزارش عملکرد جشنواره از چند ماه قبل در حال آماده سازی است و روز اختتامیه پخش خواهد شد.

کد خبر 354308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.