اولویت بسیج اساتید رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی است

نطنز-رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: نخستین اولویت بسیج اساتید، راه اندازی اندیشکده با رویکرد رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی است‌

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، احمد آذین در آیین افتتاح دفتر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی و معارفه رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بادرود به عنوان مسئول دفتر بسیج اساتید، بسیجی بودن را افتخاری دانست و اظهار کرد: جامعه اساتید از مدیران جهادی و انقلابی و نشأت گرفته از تفکر بسیجی است.

مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان روحیه ایثار و فداکاری بسیجیان را الگو گیری از سرور و سالار شهیدان دانست و گفت: این روحیه روز به روز باید در فرهنگ جامعه اساتید رشد کند. 

محمد باقری، مسئول سازمان بسیج اساتید استان اصفهان در ادامه این آیین گفت: نخستین اولویت بسیج اساتید راه اندازی اندیشکده ها با رویکرد رفع مسائلی با اولویت حل مشکلات و معضلات دانشگاه و سپس معضلات جامعه اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

 وی با بیان اینکه جذب حداکثری اساتید جزء اهداف سازمان است، خاطرنشان کرد: بسیج اساتید باید مسجد محور باشد.

وی در ادامه با بیان استراتژی بسیج اساتید و اهداف سازمان، وظیفه استاد بسیجی را در شرایط کنونی با بصیرت بودن و عمار گونه عمل کردن دانست و گفت: بسیج اساتید و همچنین شورای بسیج دانشگاه باید به اقشار دیگر بسیج کمک فکری و راهبردی دهد و با هم افزایی با آنها در جهت اعتلای آن گام بردارد.

کد خبر 353704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.