برنامه‌های دفاع مقدس امسال باهمکاری ارتش برگزار می‌شود

نشست ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس با محوریت ارایه برنامه‌های این هفته برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر سرتیپ دوم حسن شهرکی، فرمانده گروه ۵۵ توپخانه ارتش در نشست ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس استان اصفهان اظهار کرد:  وجه تمایز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورها این است که تمام تاکتیک ها بر مبنای اصول اکادمیک انجام می شود و همه امور تحت رهبری و فرامین یک مرجعیت است.

وی افزود: هرسال برنامه های دفاع مقدس با محوریت سپاه و یا ارتش برگزار می شود که امسال با وجود هماهنگی ها، برنامه ها به عهده ارتش است و برنامه هایی همچون رژه نیروهای مسلح و افتتاح نمایشگاه دفاع مقدس را در دستور کار داریم.

شهرکی، نمایش توان رزمی، دیدار فرماندهان با نماینده ولی فقیه، محفل انس با قرآن، مراسم غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، دیدار با جانبازان، اعزام اکیپ های سیار پزشکی صحرایی به مناطق محروم و تجلیل از پبشکسوت‌ها را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: ما همیشه باید در حفظ آرمان‌های شهدا قدم برداریم چرا که امروز اگر در آرامش می‌توانیم به فعالیت‌های خود برسیم به دلیل رشادت‌های همین شهیدان است.

همچنین مهدی نوروزی، معاون بنیاد شهید استان اصفهان نیز در این نشست گفت: دفاع مقدس ما محصول محرم و صفر است و تجلی آن انقلاب اسلامی و عصاره آن دفاع مقدس است.

وی افزود: بیش از ۱۰ برنامه تدوین شده که دو برنامه شاخص آن برنامه دیداربا جانبازان بستری در مرکز توانبخشی و غبارروبی و عطر افشانی مزار شهیدان ومدافعین حرم و قرائت پیام مقام معظم رهبری است.

همچنین طباطبائی، نماینده صدا و سیمای اصفهان نیز در ادامه برنامه گفت: بالغ بر پنج هزار برنامه تهیه شده که بلافاصله بعد از دهه محرم آماده پخش است و ویژه برنامه‌ها در ۲۶ عنوان در پخش صدا و سیمای اصفهان در این ایام حال و هوای دفاع مقدسی پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ویژه برنامه معاونت فضای مجازی که به صورت نوپا اقداماتی در راستای معرفی شهیدان انجام می‌دهد و در معاونت صدا و سیما هم که پوشش خبری برنامه‌های دفاع مقدس را همراه با چهار گزارش ویژه تولیدی خواهیم داشت.

کد خبر 353461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.