لزوم ایجاد جایگاه ویژه اتوبوس‌های اصفهان در مرز مهران

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان خواستار ایجاد جایگاه مخصوص اتوبوس های استان اصفهان در مرز مهران شد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان، محمد علی صلواتی در جلسه برنامه ریزی، پیش بینی و ارتقا سطح خدمات سفرهای تابستانی و همچنین سفر زائران اربعین حسینی، اظهار کرد: سکوی ویژه اتوبوس های مسافربری استان اصفهان ساماندهی اتوبوس ها و عدم سرگردانی مسافران را در پی دارد.
وی با اشاره به لزوم اطمینان خاطر مسافران از هزینه سفر بازگشت با اتوبوس و جلوگیری از بی نظمی، اضافه کرد: ایجاد  گیشه فروش بلیط برگشت و نصب نرخ نامه در معرض دیدعموم در پایانه مهران و حتی پیش فروش بلیط های برگشت تا حدود زیادی به حل مشکلات شهروندان و شرکت های مسافربری کمک می کند.
صلواتی خواستار هماهنگی کانون انجمن های صنفی شرکت های مسافربری کشور با نهادهای مختلف اعم از پلیس راه و دیگر نهادهای ذی‌ربط برای جلوگیری از بروز مشکل برای رانندگان اتوبوس‌ها شد.

معاون  فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان افزود: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی استان اصفهان نیز در خصوص تامین سوخت مورد نیاز ناوگان‌های عمومی و شخصی در پایانه کاوه و جایگاه های سوخت مستقر محورهای سفر زائران تمهیدات لازم را پیش بینی نماید. 
صلواتی با بیان اینکه مجتمع های خدماتی رفاهی بین‌راهی برای ارائه خدمات مناسب به زائران اربعین حسینی باید آماده باشند، افزود: سال گذشته تجربیات ارزشمندی از برگزاری مراسم اربعین کسب شد و امسال نیز با بهره گیری ازتجربیات گذشته باید برای ارتقاء کیفیت سفر زائران برنامه‌ریزی شود.
وی با استقبال از استقرار ایستگاه های امنیت و سلامت درمجتمع های خدماتی رفاهی در مسیر تردد زائران گفت: استقرار موکب‌ها یا ایستگاه‌های امنیت و سلامت برای پذیرایی از زائران در مجتمع های خدماتی رفاهی بین‌راهی موجود در جاده های استان اصفهان اقدامی در راستای ارتقاء کیفیت سفر مردم بوده و حال و هوای معنوی این سفر را دوچندان می کند.
صلواتی با اشاره به ضرورت بازدید از پایانه های مرزی، تصریح کرد: در سال گذشته ۷۰ درصد از زوار اصفهانی از مرز مهران بازگشتند و لذا باید از هم اکنون برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم برای بازگشت مسافران از این مرز انجام گیرد.

کد خبر 353412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.