امپراتوری رسانه ای غرب وحدت ملی را هدف قرار داده است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: امپراتوری رسانه ای غرب وحدت ملی را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان با اشاره به جنگ اقتصادی و رسانه ای غرب علیه کشور اظهار کرد: امپراتوری رسانه ای غرب با رویکرد تبیین اقتدار آمریکا و نمایش ناکارآمدی نظام جمهوری اسلامی ایران وحدت ملی را برای ایجاد تفرقه و اختلاف در کشور هدف قرار داده است.

وی افزود: در جنگ رسانه ای، دشمنان با استفاده از تبلیغات و فعالیت های رسانه ای همواره مشکلات کشور را بزرگ نمایی کرده و نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولان و ولایت فقیه را برای رفع این مشکلات ناکارآمد معرفی می کنند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولان و اقشار مختلف را فرصتی برای دشمنان دانست و تصریح کرد: اگر ناکارآمدی نظام و مسئولان به مردم القا شود نتیجه ای جز اغتشاش، ناامیدی و اختلاف نخواهد داشت و فرصت را برای تحقق اهداف دشمنان فراهم می کند.

وی ادامه داد: مردم باید نسبت به توطئه های دشمنان مراقب و آگاه باشند؛ زیرا بی دقتی ها و بی توجهی نسبت به توطئه های دشمنان منجر به تحقق اهداف رسانه ای و تبلیغاتی دشمن برای براندازی نظام خواهد بود و اگر مردم زیرکانه به جنبه های مختلف توجه داشته باشند این توطئه دشمنان نیز نقش برآب می شود.

حجت الاسلام رشیدیان با انتقاد از رفتارهای برخی از مردم نسبت به مشکلات اجتماعی گفت: نباید مردم کارآمدی نظام و بخش زیادی از مسئولان را به دلیل بعضی از مشکلات فراموش کنند و با دشمنان هم صدا و همراه شوند.

وی ناامیدی سازی مردم را لطمه به نظام و کشور دانست و یادآورشد: مداحان و سخنرانان از ایام ماه محرم و صفر برای تبلیغ دینی و ایجاد امید و همدلی بین مردم استفاده و از تفرقه و اختلاف در مراسم ها جلوگیری کنند.

کد خبر 353361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.