برخی بازیکنان را نباید به میدان می فرستادم/ در حمله زور نداریم

سرمربی ذوب آهن گفت: مقصر را خودم می دانم که تصمیمات اشتباهی را در مورد ترکیب تیم گرفتم. بازیکنی که در دقیقه ۹۰ نمی داند باید پشت توپ بماند و با شیرجه از بازی بیرون می رود، شاید نباید در این بازی به میدان برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امید نمازی در نشست خبری پس از بازی با پدیده مشهد گفت: متاسفم که باز هم بازی را در دقایق پایانی از دست دادیم، مقصر را خودم می دانم که تصمیمات اشتباهی را در مورد ترکیب تیم گرفتم. بازیکنی که در دقیقه ۹۰ نمی داند باید پشت توپ بماند و با شیرجه از بازی بیرون می رود، شاید نباید در این بازی به میدان برود. باز هم مقصر باخت من هستم و سعی می کنم که در ادامه، روحیه تیم را بهتر کنیم و در لیگ بهتر ادامه دهیم.

وی ادامه داد: اعتماد به نفس تیم ما پایین بود و حتی پاس های ساده بین بازیکنان ما لو رفت، این مسئله تیم ما را به عقب کشید و میدان را به تیم حریف داد. گل اول را هم روی تاخیر ندادن در حین ضدحمله خوردیم و این چیزی بود که در تمرینات کار کرده بودیم. تیم ما خسته به نظر می آمد اما حالا تلاش برای بازگشت به بازی ها در لیگ داریم.

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: تا به حال راجع به داوری صحبت نکرده ام. اما بعد از گل اولی که به ثمر رساندیم، دو پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد. کارشناسان داوری باید در این مورد نظر دهند اما از زاویه کنار زمین، حداقل یک پنالتی برای ما گرفته نشد. وقتی بازی دو بر صفر شود روند به شکل دیگری طی می شود. بازیکنانی که می توانستند در حمله به ما کمک کنند را در نیمه دوم به زمین اضافه کردیم و به دنبال برد بودیم اما روی یک اشتباه خیلی بد انفرادی گل خوردیم.

وی افزود: وحید محمدزاده مصدومیتی از ناحیه چهارسر زانو دارد که در حال فیزیوتراپی است. محسن مسلمان نیز برای دو هفته از میادین دور بود و حتی خود او نیز اعتقاد داشت که آنچنان بدن آماده ای ندارد. به همین دلیل دقایق کمتری از او استفاده کردیم. در دقایقی که مسلمان و حسینی در زمین بودند، هر دو خوب کار کردند.

نمازی خاطرنشان کرد: مشکل کمبود مهاجم داریم. بازیکنی که ما روی گلزنی وی حساب می کردیم یعنی ادی هرناندز پس از دو گلش در دو هفته اول هنوز چیزی از وی ندیدیم. وقتی پنجره نقل و انتقالات باز بود، نتوانستیم بازیکن اضافه کنیم. زور ذوب آهن در خط حمله کم است و با این که در همه بازی ها برتری نسبی را داشتیم، نتوانستیم ضربات در چارچوب بزنیم. باید تقویت شویم، بیشتر با بازیکنانمان کار کنیم و همچنین تجدید نظرهایی در شیوه بازی تیم خواهم داشت.

وی تاکید کرد: مالکیت خوبی در نیمه خودی داریم اما در نیمه حریف سرعت کار ما کم است. باید کمی سرعت را به بازی خود اضافه کنیم و شیوه های متنوع تری استفاده کنیم. مطمئنا بازیکنان ذوب آهن غفلت نخواهند کرد و سعی می کنیم در لیگ نتایج بهتری بگیریم.

کد خبر 353317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.