ذوب آهن به دنبال انتقام در جام های موازی

ذوب آهن اصفهان که در آخرین بازی خود قبل از تعطیلی لیگ برتر برای اولین بار در خانه در برابر پدیده شکست خورد، به دنبال پیروزی برابر این تیم در جام حذفی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  تیم‌های ذوب‌آهن و پدیده در مجموع ۹ بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند که پنج پیروزی برای ذوب‌آهن، یک پیروزی برای پدیده و سه تساوی حاصل آن دیدارها بوده در این ۹ دیدار تا کنون ۲۱ گل به ثمر رسانده‌اند که ۱۴ گل سهم ذوب آهن و هفت گل سهم پدیده بوده است.

ذوب آهن که پیش از دیدار خود با پدیده در فصل جاری لیگ برتر، رکورد صد درصد پیروزی خانگی را به نام خود ثبت کرده بود و هیچ‌گاه هم در برابر پدیده شکست نخورده بود برای اولین بار در لیگ برتر و در خانه خودی برابر این تیم شکست خورد تا حالا در جام حذفی، سودای انتقام را داشته باشد. از سوی دیگر شاگردان گل محمدی نیز با پیروزی مقابل ذوب آهن در مسابقه لیگ برتر روحیه مضاعفی دارند و تلاش می کنند با تکرار نتیجه بازی قبلی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی شوند.

ذوب آهن و پدیده، از ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه روز پنجشنبه - ۲۲ شهریورماه - در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت مهدی سیدعلی به مصاف یکدیگر می روند.

کد خبر 353211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.