رفاقت و رقابت کمانداران ایران در بازی های پاراآسیایی جاکارتا

ملی پوش کامپوند کشورمان گفت: در بازی های پاراآسیایی جاکارتا یکی از رقیبان اصلی من دوست خودم است که در عین رفاقت، رقابت تنگاتنگ و سختی با هم داریم داریم.

هادی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد سطح آمادگی خود برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، اظهار کرد: در حال حاضر در اردوی تدارکاتی تهران هستم. آخرین اردو که متصل به اعزام است از ۳۱ شهریورماه آغاز می‌شود و دهه نخست مهرماه هم به اندونزی اعزام می‌شویم.

وی ادامه داد: تقریباً از ابتدای سال تا به حال، در هر ماه حداقل یک اردوی تدارکاتی داشتیم البته همه اردوها داخل کشور برگزار شد و اردوی برون‌ مرزی نداشتیم اما تیرماه تورنمنت جهانی تدارکاتی در جمهوری چک برگزار شد که در این تورنمت شرکت کردم.

کماندار ملی پوش اصفهانی با اشاره به اینکه جاکارتا دومین حضورم در بازی‌های پاراآسیایی است، افزود: در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون در بخش انفرادی و در بخش دونفره صاحب مدال طلا شدم، البته امسال شرایط سخت‌تر شده و سطح حریفان بالاتر رفته است. رقبا از یکدیگر شناخت دارند ولی خودم نسبت به دوره گذشته بازی های آسیایی از آمادگی بیشتری برخوردار هستم.

نوری خاطر نشان کرد: یکی از رقیبان اصلی من در این بازی‌ها سینا منشأزاده دوست خودم است که در عین رفاقت در این بازی‌ها رقابت تنگاتنگ و سختی داریم. ضمن اینکه کره و چین نیز از دیگر حریفان اصلی ما هستند.

وی با تشکر از کمیته ملی پارالمپیک، تصریح کرد: امسال با حمایت های صورت گرفته از سوی کمیته ملی پاراالمپیک شرایط بهتری داریم، در وضعیت سخت اقتصادی کنونی این کمیته هم از نظر حقوق و هم از لحاظ در اختیار گذاشتن تجهیزات، شرایط بهتری را نسبت به دوره گذشته برای ما فراهم کرده و به ورزشکاران رسیدگی خوبی داشته است.

نوری اضافه کرد: قرار است اوایل هفته آینده از سوی هیئت جانبازان و معلولان استان نیز مراسم بدرقه‌ای با حضور مسئولان برگزار شود، البته تا الان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان هیچ حمایتی از من نکرده است.

کد خبر 353199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.