آموزش منوی دوربین عکاسی کانن در سینماتک

کارگاه "آموزش منوی دوربین عکاسی(کانن)" با حضور "مسیح باغبان" در سالن سینماتک مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، این نشست تخصصی از سوی کانون عکس انجمن سینمای جوان اصفهان با حضور "مسیح باغبان" و با هدف شناخت دوربین های عکاسی کانن، تجهیزات حرفه ای آن و چگونگی استفاده از امکانات دوربین کانن برای خلق عکس‌های با کیفیت بهتر برگزار می شود. 

شرکت کانن در سال ۱۹۳۳ توسط "یوشیداگورو" و "اوچیدا سابورو" تأسیس شد. شرح تاریخچه شرکت کانن بدون ذکر نام "لابراتوار پریسیژن اپتیکال اینسترومنت" که کانن از آن منشعب شده کامل نیست. این لابراتوار را دوست صمیمی اوچیدا به نام "تاکشی میتارایی" تأسیس کرد. هدف از تأسیس این لابراتوار، پژوهش و تحقیق دربارهٔ توسعه دوربین‌های با کیفیت بود. در سال ۱۹۳۴ آن‌ها اولین دوربین خود را به نام "کوآنن" به بازار عرضه کردند. در اواخر همین سال، نام این شرکت و تولیدات آن به کانن تغییر پیدا کرد.

پیش از این نیز کارگاه آموزش منوی دوربین عکاسی نیکون با حضور مسیح باغبان نیز ازسوی کانون عکس سینمای جوان اصفهان برگزار شده بود.

کارگاه آموزش "منوی دوربین عکاسی(کانن)" چهارشنبه ۲۰ شهریورماه ساعت ۱۷ تا ۲۰ در سالن سینماتک مجموعه فرهنگی هنری فرشچیان، واقع در خیابان توحید برگزار می‌شود.

علاقمندان برای ثبت‌نام در این نشست باید عدد یک را به شماره ۰۹۳۵۴۸۲۱۲۱۴ و یا به آی دی تلگرامbmehrafshar @ ارسال کنند، هم‌چنین برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی اینترنتی کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان isfpc.com مراجعه کنند.

کد خبر 353082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.