ضرورت حضور مردم برای برون رفت از مشکلات اقتصادی

خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: در راستای اهداف سازمان تعزیرات حکومتی از ظرفیت مردم برای برون رفت از بحران اقتصادی و افزایش بی‌رویه قیمت کالا، بی‌نظمی‌ها در بازار و احتکار کالاها می‌توان استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، سید حسن شفعتی در مراسم تودیع  و معارفه رییس جدید اداره تعزیرات حکومتی خوانسار و گلپایگان اظهار کرد: در راستای اهداف سازمان تعزیرات حکومتی از ظرفیت مردم برای برون رفت از بحران اقتصادی و افزایش بی‌رویه قیمت کالا، بی‌نظمی‌ها در بازار و احتکار کالاها می‌توان استفاده کرد.

وی تأکید کرد: همکاری مردم در صحنه مقابله با جنگ اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و احتکار تب و تاب به وجود آمده در بازار برطرف می‌شود.

فرماندار خوانسار تصریح کرد: اگر احساس نظارت تعزیرات حکومتی در بازار وجود داشته باشد، بسیاری از مشکلات احتکار و افزایش قیمت‌ها برطرف می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست‌های کلان تعزیرات حکومتی استان که برای مبارزه با احتکار و قاچاق  کالا تدوین شده است دلگرمی مردم به نظام دوچندان می‌شود.

مبارزه با افراد سودجو دست در سفره مردم می‌برند خط قرمز تعزیرات حکومتی

در ادامه غلام عباس بهنودیان رییس جدید تعزیرات حکومتی خوانسار و گلپایگان اظهار کرد: پس از سازمان بسیج مستضعفان، تعزیرات حکومتی دومین دستگاهی است که برای تحقق مطالبات مردمی عمل می کند، مبارزه سازمان تعزیرات حکومتی با افراد سودجویی که دست در سفره مردم می‌برند قاطع و جدی است.

وی گفت: هدف سازمان تعزیرات حکومتی حمایت و همراهی از مصرف کننده و تولید کننده است در این راستا کسبه منصف تشویق می‌شوند.

رییس جدید تعزیرات حکومتی خوانسار و گلپایگان تأکید کرد: مبارزه با افراد سودجو در احتکار کالا، مبارزه با قاچاق کالا و ارز، بهداشت و سلامت مردم خط قرمز تعزیرات حکومتی است.

کد خبر 352980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.