تیمی بومی و با رده سنی امید داریم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن گفت: برنامه ریزی دو تا سه ساله برای موفقیت ذوب آهن در لیگ بانوانپیش بینی شده اما این به آن معنا نیست که توقعی از ذوب آهن در این فصل نداشته باشیم و در فصل جاری به دنبال رسیدن به بالاترین جایگاه هستیم.

ونوس مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد عدم حضور ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر هندبال گفت: مشکلاتی وجود داشت که باعث شد ذوب آهن از ابتدای فصل در لیگ برتر هندبال به میدان نرود اما این مشکلات، حل شده اند و ذوب آهن بازی هفته دوم خود را در مقابل نماینده لارستان در این شهر انجام داده است. ضمن اینکه طبق اعلام سازمان لیگ، در وقفه ای که به دلیل حضور نمایندگان ایران در باشگاه های آسیا در لیگ داریم بازی برگزار نشده هفته نخست ما برگزار خواهد شد.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن، در مورد شرایط تیمش گفت: فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ امیدهای کشور را به دست آوردیم؛ به غیر از دروازه بانی که به ما اضافه شد، تیم کاملا بومی و با رده سنی امید است. با توجه به این که تمرینات این فصل را دیرتر آغاز کرده ایم، باید در طول فصل به تدریج به آمادگی کامل دست یابیم.

مرادی افزود: به طور کلی، برنامه ریزی دو تا سه ساله برای موفقیت ذوب آهن در لیگ بانوان پیش بینی شده اما این به آن معنا نیست که توقعی از ذوب آهن در این فصل نداشته باشیم و در فصل جاری نیز به دنبال رسیدن به بالاترین جایگاه هستیم.

کد خبر 352946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.