معرفی «شوماخر همیشه اینجاست» در شهر کتاب

رمان "شوماخر همیشه اینجاست" نوشته "فرهاد بردبار" با حضور علی خدایی در شهر کتاب اصفهان معرفی و بررسی می‌شود.

به گزارش ایمنا، "فرهادبردبار" نویسنده اهل اصفهان است که داستانهایش نیز در این شهر روایت می شود. نخستین رمان وی با نام "رنگ کلاغ" سال ١٣٨٢ منتشر شد و جایزه بهترین رمان اول بنیاد گلشیری را دریافت کرد. بردبار بعد از سیزده سال رمان "شوماخر همیشه اینجاست" را منتشر کرده است. رمانی که بازهم در اصفهان می گذرد و قصه گو است.

رمان "شوماخر همیشه اینجاست" روایت نویسنده جوانی است که عملا درس و دانشگاه را رها کرده و مشغول نوشتن است. او زندگی آشفته‌ای دارد و در آغاز رمان ناچار می‌شود خواب‌آلود از خانه‌اش بیرون بزند. او خوابش می‌آید و دنبال خانه دوستی یا آشنایی برای چند ساعت خوابیدن می‌گردد. خواب و پرداختن به آن در رمان بردبار به‌شدت به چشم می‌خورد. نویسنده سعی کرده خواننده را وا دارد که بیشتر به دنبال مفهوم و چرایی خواب بگردد و اگر کمی وقت بگذارد و در اینترنت گشتی بزند، قصه‌های قدیمی را پیدا کند که در مورد خواب و بی‌خوابی است.

بازگشت این نویسنده اصفهانی به فضای ادبیات ایران بعد از سیزده سال با رمانی همراه شده که در آن هر لحظه می‌توان منتظر یک اتفاق بود. 

علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست ادبی می‌توانند سه‌شنبه ۲۰ مردادماه ساعت ١٨تا ٢٠ به شهر کتاب اصفهان، واقع در خیابان عباس‌آباد جنوبی نبش کوچه ششم مراجعه کنند. پیش از معرفی و بررسی کتاب، بخش‌هایی از فیلم‌های مرتبط با این نویسنده و فیلمساز به نمایش گذاشته خواهد شد. این نشست با حضور "فرهاد بردبار" نویسنده رمان "شوماخر همیشه اینجاست" و علی خدایی برگزار خواهد شد.

کد خبر 352927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.