«صداقت» و «عدالت» مطالبه مردم از مسئولان

لنجان-امام جمعه شهر زاینده رود گفت:«صداقت» و «عدالت» مطالبه مردم از مسئولان بوده و این در حالیست که برخی خبرهای منتشر شده حکایت از این دارد که بعضی از مسئولان مسئولیت، مردم و نظام را به بازی گرفته اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت السلام حسن صفرزاده تهرانی در نشست بصیرتی با مردم شهرستان لنجان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور اظهار کرد: در خبرها آمده است که ۵۰۰ صرافی غیر مجاز پلم شد، بسته اقتصادی دولت برای کنترل ارز بیش از چند روز بیشتر اثر نداشت، نطق بعضی از نمایندگان موجب تشویش اذهان شده، دوباره نمایندگان می خواهند چند وزیر را استیضاح کنند و ده ها خبر تأسف آور دیگر که باعث شده سوالات بسیاری در اذهان مردم ایجاد شود.

وی با بیان اینکه این اخبار حکایت از این دارد که بعضی از مسئولان یا مسئولیت، یا مردم را و یا نظام را به بازی گرفته اند، افزود: مسئولی که بجای درمان بیکاری، زیرمجموعه خود را یله و رها کرده تا هر پابرهنه ای بتواند اقتصاد کشور را با چالش روبرو کند و نظام اقتصادی اسلام را ناکارآمد نشان دهد، مسئولی که چشم خود را در راه اندازی ۵۰۰ صرافی غیر مجاز بسته تا قوه قضاییه مجبور شود حکم پلم صادر نماید آیا نمی خواهد نظام را به چالش بکشد.

وی ادامه داد: آن مسئول اقتصادی که توصیه های مرتب مقام معظم رهبری را می شنود و حتی ورود رهبری در مسایل ریز را می بیند، اما گوشش بدهکار نیست، یا بگونه ای وانمود می کند که اصلاً نشنیده، یا دانش اقتصادی ندارد، یا انگیزه خدمت ندارد و حتی می توان گفت خواسته یا ناخواسته نقش نفوذی ها را بازی می کند.

صفرزاده تهرانی با بیان اینکه  «صداقت» و «عدالت» مطالبه مردم از مسئولان است، اضافه کرد: ما به قوه مقننه و قوه مجریه اعلام خطر می کنیم که از خواب غفلت بیدار شوید، دست از بازی های سیاسی بردارید و چشم هایتان را بروی خیانت باز کنید شما باید جلوی حرکات چالش برانگیز را بگیرید و در برابر نفوذ بایستید.

وی عنوان کرد: شما باید به جای موضع طلبکارانه، پاسخ گو و اقدام کننده باشید از این جهت صادقانه وارد میدان شوید و به ولی نعمت های خود خدمت کنید و مجلس و دولت را از اتهام ناکارآمدی برهانید و در این مسیر به توصیه های پدرانه و راهگشای رهبری توجه کنید و در نهایت به مردم صادقانه بگویید کدام توصیه های رهبری را آویزه گوش کرده اید.

امام جمعه شهر زاینده رود خاطرنشان کرد: قطعا ملت شریف و متدین ایران اسلامی از این تنگنای به وجود آمده همانند گذشته با عزت و سربلندی عبور خواهد کرد ولی روسیاهی آن بر چهره کسانی می ماند که در آن غش باشند بر همین اساس کسانی که نقش نفوذی دشمن را  بازی می کنند بترسید از روزی که کاسه صبر مردم شریف و انقلابی لبریز شود.

وی تاکید کرد: اگر کاسه صبر مردم شریف و انقلابی لبریز شود همان گونه که با سلطنت طلب ها، لیبرال ها، تجزیه طلب ها، بنی صدرها و منافقین برخورد کردند با نفوذی ها هم برخود خواهند کرد و با یک جراحی انقلابی، نفوذی ها را به زباله دان تاریخ خواهند فرستاد.  

کد خبر 352764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.