جشنواره ای از جنس ورزش برای خانواده های اصفهانی

سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با شرکت تمام رشته های هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان در مجموعه ورزشی آبشار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود با محوریت رشته های جذاب و با هدف توسعه ورزش خانواده ها و استعدادیابی از امروز - پنجشنبه ۱۵ شهریور ماه - به همت هیئت انجمن های ورزشی استان و شهرداری اصفهان در مجموعه ورزشی آبشار افتتاح شد.

در این جشنواره انجمن های مختلف تحت پوشش هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان شامل: جهت یابی، فوتبال رومیز، اسپوکس، سافتبال، دارت، طناب کشی، بیسبال، راگبی، سپک تاکرا، ساواته، کیک بوکسینگ واکو، کریکت در بخش های گوناگون مانند برپایی نمایشگاه، معرفی تمامی رشته ها، استعدادیابی از شهروندان علاقه مند، برگزاری مسابقات استانی دوستانه و بازی های نمایشی فعالیت می کنند.

حمید رضا غزنوی رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان اصفهان در خصوص این جشنواره به خبرنگار ایمنا گفت: برگزاری چنین جشنواره هایی شور و نشاط اجتماعی، همگانی شدن و آشنایی بیشتر مردم با رشته های جدید را به دنبال دارد. اگرچه رشته های انجمن های ورزشی جدید است، اما بسیاری از آنها را می توان در اماکن مختلف و با صرف کمترین هزینه انجام داد.

 وی با اشاره به حمایت های معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان برای برگزاری این رویداد، افزود: به غیر از کمیته های ورزشی این هیئت، تمام هیئت های شهرستانی نیز بطور مستقیم و غیر مستقیم در برگزاری این جشنواره سهیم هستند.

سومین جشنواره ملی ورزشی زاینده رود فردا - جمعه ۱۶ شهریور ماه - ادامه خواهد داشت و از ساعت ۱۹ با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می دهد.

کد خبر 352755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.