روزمرگی آفت فعالیت های اجرایی است

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: مدیران و کارکنان ادارات دولتی باید پاسخگوی مطالبات مردم باشند و اجازه ندهند روزمرگی مانع انجام وظایف آنان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد در آیین تجلیل از کارکنان نمونه ادارات دولتی این شهرستان، با اشاره به هفته دولت اظهار کرد: باید خدمات ارایه شده در دوران پس از انقلاب در همه بخش ها برای مردم تشریح و تبیین شود.

وی با بیان اینکه کوتاهی در بیان اقدامات انجام شده در دوران پس از انقلاب باعث گستاخی دشمن شده است، تصریح کرد: رسانه های تبلیغاتی دشمن به دنبال ناکارآمد نشان دادن بخش های مختلف حاکمیت هستند؛ بنابراین باید با بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی با آن مقابله شود.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه مردم ایران لایق دریافت بهترین خدمات هستند، تآکید کرد: همه مدیران و کارکنان ادارات دولتی باید در پیشگاه ملت ایران، پاسخگوی اقدامات خود باشند.

رفیعی نژاد روزمرگی را آفت فعالیت های اجرایی دانست و تصریح کرد: برخی از کارکنان ادارات دچار این آفت هستند، این در حالی است که کشور در هر شرایطی به نیروهای کارآمد و لایق نیاز دارد.

وی شهیدان رجایی و باهنر را الگوهایی موفق در ارایه خدمت به مردم دانست و افزود: سخت کوشی، درست کرداری، ساده زیستی و خستگی ناپذیری در برطرف کردن مشکلات مردم، از مهمترین ویژگی های آنان بوده است.

فرماندار شهرضا با اشاره به افتتاح ۸۹ پروژه عمرانی، خدماتی و کشاورزی در هفته دولت امسال، اظهار کرد: باید زمینه مشارکت بخش خصوصی فراهم و موانع فعالیت سرمایه گذاران برطرف شود، زیرا دولت به تنهایی نمی تواند همه خدمات را ارایه کند.

رفیعی نژاد آموزش مستمر کارکنان را اقدام موثری در توانمند کردن آنان دانست و تآکید کرد: استفاده از نیروی جوان و کارآمد عامل موثر دیگری است که می تواند به بهبود فرایند خدمات رسانی منجر شود.

وی تکریم ارباب رجوع و احترام به کرامت انسانی را از مهمترین نیازهای کارهای مدیریتی برشمرد و خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همواره به مسئولان تآکید کرده اند که مهمترین وظیفه آنان، ارایه بهترین خدمات در همه بخش ها به مردم است.

به گزارش ایمنا، در این مراسم از ۴۰ کارمند نمونه ادارات، نهادها و ارگان های دولتی شهرضا تقدیر شد.

کد خبر 352662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.