ایران خیانت زده است

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس گفت: ایران جنگ زده نیست، طاعون زده نیست، سیل زده نیست، ورشکسته نیست، اختلاف زده نیست؛ بلکه خیانت زده است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایمنا، هاجر چنارانی  امروز سه شنبه-۱۳ شهریور- در نطق میان دستور، تصریح کرد: جمعی با اعمال خائنانه خود به ملت ایران خیانت می کنند. بسیاری از افراد عادت کرده اند به دنبال منافع فردی خود باشند، نه منافع جمعی کشور و تا وقتی که ایران را بر خودمان مقدم ندانیم وضع همین خواهد بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: باید از خودمان شروع کنیم تا ایران سرافراز و سربلند از رفتار خیلی از نابخرد جمهوری اسلامی ایران به تنگ آمده است.

مردم ایران ما را ببخشید

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: به نمایندگی از خادمان مردم ایران سر تعظیم در برابر مردم فداکار فرود می آورم و بخاطر تمام مشکلات اقتصادی که نتیجه بی تدبیری مدیران جمهوری اسلامی ایران بود از همه ملت معذرت خواهی می کنم.

چنارانی افزود: ما را ببخشید که رای دادید تا به قوه مقننه وارد شویم و قانونی در شان جمهوری اسلامی ایران بنویسیم. مردم ایران دلم نمی خواهد از حوزه انتخابیه خودم بگویم، زیرا نیشابور فشرده ایرانی بزرگ است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: چهل سال از انقلاب می گذرد،  لذا باید اندکی فکر کرد که زمان آن نرسیده تا اندکی به مشکلات مردم، به سفره های خالی مردم، به دغدغه های مردم، به بحران هایی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد همه با همدیگر فکر کنیم و نگرش سیاسی را برای اولین بار بعد از اربعین انقلاب اسلامی ایران کنار بگذاریم.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت همان ملت هشت سال دفاع مقدس است؛ ناپلئون گفت اگر نصف ارتشم ایرانی بودند کل جهان را فتح می کردم، زیرا آنها حاضر هستند جلوی توپ بایستند، اما وجبی از خاکشان را به دشمن ندهند.

خوی  اشرافی گری پدر جمهوری اسلامی را درآورده است

وی ادامه داد: دلیل مشکلات فاصله گرفتن مسئولان از مردم است؛ خوی اشرافی گری پدر جمهوری اسلامی را درآورده است و رابطه جایگزین ضابطه شده است.

این نماینده مردم در مجلس دهم تاکیدکرد: شعار دادن اقتصاد مقاومتی منحصرا مربوط به مردم نیست، مسئولان چه نقشی در راستای اقتصاد مقاومتی دارند؛ آنچه در شبکه های مجازی بیداد می کند  این است که مردم هر روز اخبار احتکار هزاران خودرو، احتکار ۶ هزار میلیارد آهن، احتکار میلیاردها تومان دارو و غیره را مشاهده می کنند.

چنارانی افزود: خودروسازان قطعات را با دلار ۳۲۰۰ تومان ذخیره و انبارهایشان را پر کرده اند و اکنون قرار است با دلار ۱۰ هزار تومان در بازار به فروش برسانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: از قوه قضائیه در راستای تشکیل دادگاه های شرعی و انقلابی تشکر می کنم. روزنه امیدی برای ملت انقلابی ایران شده است، اما همه منتظر محاکمه علنی دانه درشت‌ها و نام آشناها هستند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: محور سیاست کاری های کلان مدیران اجرایی کشور ممکن است در راستای اشتغال باشد، اما خواهشا مدیران از برخورد سلیقه ای و خودمحوری و لابی گری پرهیز کنند و تلاش کنند تا نیروهای مستعد، متخصص و آماده بکار استفاده شود تا گام بلندی در راستای پیشرفت کشور، رونق اقتصادی و امید و عزت نفس به جوانان بازگردد.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به رییس جمهور، تصریح کرد: سفره های مردم خالی است و دغدغه اقتصاد داشتیم که وزیر اقتصاد استیضاح شد، وزیر کار برکنار شد؛ چه کرده اید و قرار است چه زمانی وزریران معرفی شوند. روز به روز وضع بازار بدتر می شود.

چنارانی افزود: موشک هوا کردن مشکل جمهوری اسلامی نیست، آنچه امروز به ایران اقتدار داد، موشک است. قطعا موشک یکی از اقدامات اساسی بود که جمهوری اسلامی ایران و پرچم کشورمان را در کل منطقه خاورمیانه و در جهان برافراشته نگه داشته است.

کد خبر 352499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.