پارلمان شهری مدافع حقوق و منافع مردم

شهرضا - فرماندار شهرضا گفت: اعضای پارلمان شهری باید منافع و حقوق مردم را بر هر اموری ترجیح دهند و در هر شرایطی از حقوق آنان دفاع کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، علی اصغر رفیعی نژاد، فرماندار شهرضا امروز(دوشنبه) در مراسم تحلیف عضو جدید شورای شهر شهرضا، اظهار کرد: نتیجه مصوبات شورای شهر باید تامین کننده امنیت و آرامش برای شهروندان باشد.

وی شورای شهر را نماد احترام به حقوق و آزادی های شهروندی دانست و تصریح کرد: اعضای پارلمان شهری باید منافع و حقوق مردم را بر هر اموری ترجیح دهند و در هر شرایطی از حقوق آنان دفاع کنند.

فرماندار شهرضا استقلال در عمل را از لوازم اصلی فعالیت شوراهای اسلامی برشمرد و افزود: قانون نتیجه خرد جمعی و باعث ثبات امور می شود، بنابراین هر اقدامی باید منطبق با قانون باشد.

رفیعی نژاد اعمال نظرات شخصی در اجرای قوانین و مقررات را باعث ایجاد تشنج و هرج و مرج دانست و تاکید کرد: همه افراد جامعه اعم از مردم و مسئولان، باید در عمل مطیع قانون باشند و از شعارزدگی در این زمینه، خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در فضای متشنج و بی نظم تصمیم گیری سخت و خدمات رسانی غیرممکن است؛ بنابراین همه وظیفه دارند با التزام عملی به قانون، به حفظ انسجام و وحدت رویه کمک کنند.

فرماندار شهرضا با بیان اینکه اختلاف نظر در اجرای طرح ها یا تصویب مقررات امری طبیعی و ناگزیر است، خاطرنشان کرد: وجود اختلاف نظرها نباید باعث ایراد خدشه به شخصیت یا حرمت افراد شود؛ مسئولان باید بدانند که جایگاهی که به آن ها سپرده شده، برای خدمت به مردم است، پس نباید اجازه دهند هیچ چیزی به این هدف آسیب بزند.

رفیعی نژاد با اشاره به وظیفه نظارتی فرمانداری ها، تصریح کرد: تلاش کرده ایم تا به حرمت، استقلال و اختیارات شورای شهر آسیب نرسد و این نهاد مردمی و قانونی، بتواند به رسالت های قانونی خود عمل کند.

وی با اشاره به هفته دولت، تاکید کرد: خدمت گذاران مردم در دولت با همه توان تلاش می کنند، مشکلات را برطرف و آرامش مردم را تامین کنند.

فرماندار شهرضا با اشاره به افتتاح ۸۹ پروژه عمرانی در هفته دولت امسال در این شهرستان، اظهار کرد: مسئولان باید گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده را به مردم اطلاع دهند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه شورای شهر شهرضا، مراسم تحلیف "حسین مردانی" که پس از استعفای "سعید آقاسی" به صحن شورای شهر راه یافته بود، برگزار شد.

کد خبر 352403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.