۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۰
نقش زاون در میدان جلفا ثبت می‌شود

همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان تندیس زنده یاد زاون قوکاسیان فردا در میدان جلفای شهر اصفهان رونمایی می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، حسن موذنی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان با اشاره به رونمایی از تندیس زاون قوکاسیان در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان اظهار کرد: تندیس "زاون قوکاسیان" از سینماگران برجسته و پژوهشگران فقید این عرصه توسط "جعفر نجیبی "ساخته شده است. این تندیس یک و نیم برابر مقیاس واقعی است و از جنس فایبرگلاس و ژتیمه کریستال ساخته شده است.

وی ادامه داد: تندیس زنده یاد زاون قوکاسیان فردا _دوشنبه ۱۲ شهریورماه_ در حاشیه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان  ساعت ۱۷ در میدان جلفای اصفهان رونمایی می شود.

گفتنی است، همزمان با سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان،جایزه زاون قوکاسیان برای اولین بار به سینماگران اهدا می شود و هم‌چنین نمایشگاهی از پوسترهای قدیمی آرشیو شخصی این چهره سینمایی در موزه هنرهای معاصر اصفهان برپا شده است.

کد خبر 352348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.