کودکان و نوجوانان و جوانان سرمایه‌های اساسی این کشور هستند

استاندار اصفهان گفت: امیدوارم که روزی این جشنواره در سطح جهان به حدی بدرخشد که از اصفهان به عنوان شهری بزرگ با جشنواره ای بزرگ نام برده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن مهرعلیزاده در آیین افتتاحیه سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که پنج‌شنبه_هشتم شهریورماه_ در میدان امام حسین‌(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امروز و این مناسبت ها یعنی عید غدیر و روز جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را تبریک می گویم. از این که اصفهان، شهر پر افتخار علم و هنر و تاریخ و شعور و فرهنگ به عنوان اولین مبتکر برگزاری این جشنواره و به عنوان شهری که توانسته جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را به ثبت یونسکو برساند خوشحالم و به شما تبریک عرض می کنم.

استاندار اصفهان ادامه داد: بچه‌ها، کودکان و نوجوانان و جوانان، سرمایه های اساسی این کشور هستند. اگر ما بزرگترها به نحو مطلوب از کودکان مراقبت کنیم و به عنوان سرمایه انسانی، روی لحظه لحظه کودکان و نوجوانان و جوانان و برخوردها و رفتارها و ظرفیت‌های آنها کار کنیم، وظیفه خود را انجام دادیم که آینده خوبی بسازیم.

وی گفت: از کسانی که برگزاری این جشنواره را در سال ۷۲ در اصفهان اندیشیدند و آنهایی که در تداوم آن زحمت کشیدند تا این کار به نحو مطلوب پیش برود سپاسگذاری کنم. هر قدمی که برای کودکان و نوجوانان برداشته شود قدمی با ارزش است و امیدوارم که روزی این جشنواره در سطح جهان به حدی بدرخشد که از اصفهان به عنوان شهری بزرگ با جشنواره ای بزرگ نام برده شود و اصفهان بار دیگر برای کشورمان افتخار آفرین باشد.

کد خبر 352096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.