توقیف موتورسیکلت میلیاردی قاچاق/۶ نفر در تصادفات جان باختند

توقیف موتورسیکلت میلیاردی در اصفهان، واژگونی ۴۰۵ با سه کشته و دو مجروح و کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شاهین شهر از مهم‌ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی ۲۴ ساعت اخیر بود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نیروی انتظامی استان اصفهان سرهنگ حسن یاردوستی، فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: در پی وصول شکایاتی مبنی بر ایجاد مزاحمت و رعب و وحشت توسط یکی از مخلان نظم و امنیت عمومی دریکی از محلات شهر اصفهان و انجام حرکات نمایشی و خطرآفرین با یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران تحقیقات خود را آغاز کردند و موفق شدند مخفیگاه این فرد را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

سرهنگ یار دوستی افزود: در بازرسی از مخفیگاه او یک دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۰۰۰ قاچاق کشف شد که کارشناسان ارزش آن را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرده‌اند .

این مقام انتظامی با اشاره به کشف تعدادی تجهیزات دفاعی غیرمجاز از مخفیگاه متهم ، گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

واژگونی ۴۰۵ با ۳ کشته و ۲ مجروح در اصفهان

سرهنگ جهانگیر کریمی، معاون اجتماعی استان اصفهان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ در محور "گلپایگان-گوگد"، بلافاصله گروه بررسی تصادفات جاده‌ای و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: متأسفانه در اثر وقوع این حادثه رانندگی سه نفر از سرنشینان خودرو در دم فوت و دو سرنشین دیگر نیز به‌شدت مجروح و توسط مأموران امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: علت وقوع این حادثه تلخ رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده‌ای تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام‌ شده است.

۳ کشته و یک مجروح در تصادف جاده‌ای در اصفهان

سرهنگ حسین پور قیصری، رییس پلیس راه استان اصفهان اظهار کرد: ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز مأموران پلیس‌راه "شاهین شهر-کاشان" از برخورد یک دستگاه سواری پژو با ستون برق در آزادراه "معلم" مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی سه نفر از سرنشینان خودرو در دم فوت، یکی دیگر از سرنشینان آن نیز به‌شدت مجروح که برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.

سرهنگ پور قیصری بیان کرد: علت وقوع این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس‌راه، تجاوز از سرعت مطمئنه اعلام‌ شده است.

رییس پلیس‌راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز، مطمئنه رانندگی کنید و هرگاه احساس خستگی و خواب‌آلودگی داشتید در مکانی امن توقف و پس از رفع خستگی به ادامه مسیر بپردازید.

کشف ۶ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شاهین شهر

سرهنگ رجبعلی مختاری، فرمانده  انتظامی شاهین شهر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان شاهین شهر از سرقت چندین دستگاه موتورسیکلت مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه سارق شناسایی و دستگیر شد ادامه داد: این سارق در پارکینگ منزل خود اقدام به اوراق کردن موتورسیکلت‌های مسروقه می کرد و قطعات اوراق شده را به فروش می رساند.

سرهنگ مختاری اضافه کرد: فرد دستگیر شده به سرقت ۶ دستگاه موتورسیلکت اعتراف کرد.

پرونده سارق پراید در شاهین شهر بسته شد

وی ادامه داد: همچنین در پی وقوع چندین مورد سرقت خودروی پراید در شهر "شاهین شهر" شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

سرهنگ مختاری افزود: مأموران در این رابطه تحقیقات خود را آغاز و موفق شدند یک سارق را شناسایی و با هماهنگی قضائی دستگیر کنند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: فرد دستگیر شده در بازجوئی های پلیس به سرقت چهار دستگاه سواری پراید اعتراف کرد.

کد خبر 352057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.