قلعه نویی: می خواهم سپاهان را به جایگاه خود بازگردانم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هرجا که باشم، با توجه به توانایی هایم فوتبال هجومی بازی می کنم و می خواهم سپاهان را به جایگاه خود بازگردانم. چند بازیکن که از نظر بدنی عقب بودند و دیر به ما اضافه شدند، در بازی های بعدی به ما کمک بیشتری خواهند کرد اما باید بگویم آینده سپاهان را خوب می بینم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از دیدار پارس جنوبی جم و سپاهان، گفت: خوشحالم که در شهرستان جم هستم، جایی که مهمان نوازی آن ها زبانزد لیگ برتر شده و همه از رفتار تماشاگران این تیم تعریف می کنند که این مسئله، ماحصل یک برنامه ریزی است. امیدوارم که مسئولین در حد و اندازه های این تیم و هم تیم های مهمان امکانات را فراهم کنند. 

وی اظهار کرد: تارتار مربی باتجربه و کاربلدی است. شاید بخشی از آن را از فیروز کریمی، پدر همسرش، به ارث برده که ایشان یکی از بهترین مربی های بعد از انقلاب ایران است. فردا بازی بسیار سختی داریم و هدف اول ما گل نخوردن و هدف دوم ما گل زدن است. پارس جنوبی، ۲-۴-۴ خطی بازی می کند و با دو بازیکن سرعتی آن ها ما را آزار خواهد داد که باید جلوی آن ها را بگیریم. البته این ها تحلیل فوتبال است و واقعیت فوتبال از سوت آغاز داور رخ می دهد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، افزود: در مجموع خوشحالم که سپاهان در ۵ هفته اخیر فوتبال خیلی خوبی بازی کرده است و با ۱۰ گل، بیشترین گل زده را داشته، دو هفته است که بهترین بازی، بازی های تیم ما بوده چراکه من مثل خیلی از مربیان علاقه ای به فوتبال بسته و دفاعی ندارم.

قلعه نویی، خاطرنشان کرد: از انتقاداتی که در مورد خط دفاعی و بحث آمادگی جسمانی بازیکنانم می شود، اطلاع دارم اما نظری در این مورد ندارم. آمار گل خوردن در نیمه های دوم وجود دارد اما از نظر دوندگی و فعالیت در زمین هم آمار خوبی داریم. خیلی از بازی ها هم در مقابل تیم ها گل زدیم که بازی تراکتورسازی از جمله آن هاست که نشان می دهد از نظر بدنی ضعیف نیستیم.

وی ادامه داد: علاقه ای به فوتبال بحرینی ندارم. تیم تارتار یک تیم فیزیکی است و من از این بابت اطلاع دارم و تیم ما هم آماده است. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: سپاهان تغییرات زیادی داشته و در بازی دوستانه پیش فصل با پارس جنوبی، دو تیم بازیکنان جدید خود را نداشتند و هماهنگی در زمین کم بود اما یقین دارم با توجه به نتایج لیگ دیداری جذاب را مشاهده خواهیم کرد.

قلعه نویی، اضافه کرد: اگر یک تیم گل زده خوبی داشته باشد، بیرون و درون خانه ندارد. غیر از بازی اول که به نظر من هم بازی خوبی نبود، حتی در مقابل پیکان هم بسیار خوب کار کردیم ولی آدم هایی هستند که بد اخلاقی را در فوتبال ایران رایج می کنند. آیا هزینه برایتون با منچستریونایتد قابل قیاس است؟ اما برایتون منچستریونایتد را برد. تعجب می کنم که چرا قراردادهای همه تیم ها نشان داده نمی شود تا مردم بفهمند که سپاهان در رده چهارم یا پنجم هزینه ها قرار دارد اما در جدول بالا است. مثلا یک تیم برای چهار مربی و چهار بازیکن ۳۵ میلیارد هزینه کرده که اینجا از آقای فتاحی خواهش می کنم که قراردادهای همه تیم ها را نشان دهد.

وی اضافه کرد: داوری چند هفته ای است که بر ضد ماست و البته من به خاطر این که در داوری کشور، جوان گرایی اتفاق افتاده اعتراضی ندارم اما همین هفته پیش در زمانی که بازی ۱ بر صفر بود، یک پنالتی صد در صد برای ما روی ساسان انصاری نگرفتند و حتی در بازی ذوب آهن هم ما مظلوم واقع شدیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: تیم هایی که انتخاب می کنم، با مطالعه است. جایگاه خوبی برای سپاهان می بینم و چند بازیکن که از نظر بدنی عقب بودند و دیر به ما اضافه شدند، در بازی های بعدی به ما کمک بیشتری خواهند کرد اما باید بگویم آینده سپاهان را خوب می بینم.

قلعه نویی ادامه داد: هرجا که باشم، با توجه به توانایی هایم فوتبال هجومی بازی می کنم و می خواهم سپاهان را به جایگاه خود بازگردانم. ابراهیم صالحی، بسیار بازیکن خوب و با کیفیتی است اما خوشبختانه وقتی بچه او به دنیا آمد، شرایط برای او سخت بود. ما از خود گذشتگی کردیم، اجازه بازگشت او را دادیم و حتی پولی که از سپاهان گرفته، هنوز برنگردانده که هیچ باشگاهی این کار را نمی کند اما خوشحالم که صالحی دو گل زده ولی تمام بدن سازی اش را با تیم ما انجام داده است.

کد خبر 352050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.