اغتشاشات بصری اصفهان ساماندهی می‌شود

رییس کمیسیون امور اقتصادی، گردشگری و حقوقی شورای شهر اصفهان گفت: طرحی که ما به شهرداری دادیم ساماندهی تبلیغات شهری است و بر اساس آن تمام تابلو های شهری ساماندهی می شوند.

نصیر ملت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه نبود متولی واحد در حوزه تبلیغات شهری و محیطی شهر اصفهان منجر به ایجاد نابسامانی‌های زیادی در این زمینه شده است، اضافه کرد: این نوع مدیریت در این بخش قابل نقد است چرا که از نگاه اقتصادی، شهرسازی، سیما و منظر شهری، فرهنگی و ... تعریف درستی برای این ظرفیت تعریف نشده است.

وی به لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی برای ظرفیت‌های تبلیغاتی و بارکد دار کردن این ظرفیت‌ها اشاره کرد و افزود: شهرداری درباره زمانی سه ماهه متولی تبلیغات شهری را معرفی و در خصوص راه اندازی بانک اطلاعاتی در این حوزه اقدام خواهد کرد.

رییس کمیسیون امور اقتصادی،گردشگری و حقوقی شورای شهر اصفهان با بیان اینکه هدف از تعیین متولی و تهیه بانک اطلاعاتی از ظرفیت‌های تبلیغاتی شهر اصفهان افزایش درآمد شهرداری و از بین بردن اغتشاشات بصری در سطح شهر است، ادامه داد: در حال حاضر شهرداری از بسیاری از تابلوها درآمدی ندارد، در طرح جدید سعی بر اجرای عدالت در حوزه تبلیغات داریم تا جلوی متخلفات در این زمینه نیز گرفته شود.

کد خبر 352023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.