منشور اخلاقی متقاضیان دریافت خدمات سرویس مدارس

در راستای بهبود وضعیت سرویس مدارس و جلب رضایت دانش آموزان و اولیاء آنها، منشور اخلاقی متقاصیان دریافت خدمات سرویس مدارس در پنج بند تنظیم و تعهدات شرکت ارائه دهنده سرویس مدارس نسبت به دانش آموز و اولیاء آنها اعلام شد.

به گزارش ایمنا، بی‌تردید بهبود وضعیت سرویس دانش‌آموزان و رضایت خاطر والدین دانش آموزان می‌تواند قسمت قابل توجهی از امنیت روانی خانوادگی و اجتماعی شهر را تأمین کند.

منشور اخلاقی متقاصیان دریافت خدمات سرویس مدارس(اولیاء دانش آموزان) به شرح زیر است:

۱_در صورت انصراف از سرویس پس از امضاء قرارداد درسه ماهه اول سال تحصیلی ۳۰درصد از مبلغ باقی مانده و در سه ماه دوم سال تحصیلی۵۰ درصد مبلغ باقی مانده قرارداد باید توسط متقاضی پرداخت شود و پس از پایان اسفندماه هیچ گونه وجهی بابت انصراف مسترد نخواهد شد.

۲_پرداخت هرگونه وجه نقد باید صرفاً به حساب‌های اعلام شده از طرف شرکت و یا به صورت حضوری در قبال دریافت رسید انجام شود و پرداخت مستقیم وجه نقد به راننده ممنوع بوده و عواقب آن متوجه متقاضی خواهد بود.

۳_مبلغی که به متقاضی اعلام شده بابت یک رفت و یک برگشت همزمان همه دانش آموزان در ساعت رسمی آموزشگاه بوده و ارائه سرویس درخارج از ساعات رسمی آموزشگاه کلاس اضافه و همچنین در مسیرها به غیر از آدرس اعلام شده در قرارداد مشمول پرداخت هزینه اضافی و بر اساس توافق طرفین است.

۴_متقاضی موظف است، در صورت عدم حضور دانش آموز راننده را مطلع کند، برای این منظور لازم است شماره تماس راننده در اختیار اولیاء قرار دهد.

۵_درصورت مشاهده تخلف از راننده، متقاضی باید مراتب را به شرکت و مدرسه اطلاع دهد و از برخورد مستقیم با راننده اجتناب کند.

تعهدات شرکت ارائه دهنده سرویس مدارس  نسبت به دانش آموز و اولیاء

۱_شرکت متعهد برانجام سرویس منظم و به موقع به رانندگان طبق ساعات قانونی مدرسه یک رفت و یک برگشت برای همه دانش آموزان است و در صورتی‌که به هردلیل در انجام سرویس روزانه اختلالی به وجود آید موظف به تذکر لازم و اتخاذ تصمیم راجع به جایگزینی راننده است، به گونه‌ای که هیچ گونه بی‌نظمی در انجام سرویس به وجود نیاید و چنانچه بابت زمان غیبت راننده و عدم انجام سرویس به موقع، وجهی از طرف متقاضی پرداخت شده است موظف به مسترد کردن آن تا پایان همان ماه خواهد بود.

۲_شرکت برای تمام روزهایی که آموزشگاه دایر است نسبت به انجام سرویس اقدام می‌کند.

۳_شرکت متعهد می‌شود چنانچه قرارداد ۹ ماهه باشد، در ایام امتحانات پایان سال تحصیلی مطابق برنامه امتحانی سرویس رفت و برگشت دایر کند.

۴_استفاده از رانندگان دارای مجوز از سازمان تاکسیرانی، رعایت ظرفیت سرویس، نرخ های مصوب و سایر مصوبات اعلام شده از طرف سازمان تاکسیرانی، تمامی قواعد و مقررات و ضوابط آیین نامه حمل ونقل دانش آموزی، دستورالعمل های مربوطه و رعایت شئونات اخلاقی توسط راننده رعایت شود.

درصورت تغییر آدرس متقاضی، چنانچه در مسیر جدید سرویس دهی وجود داشته باشد شرکت حتی الامکان و با رعایت مفاد قرارداد نسبت به ارائه سرویس اقدام خواهد کرد و در غیر این صورت طبق بند۱.۵ اقدام می‌شود.

۵_پس از امضا قرارداد در صورت انصراف شرکت از ارائه سرویس شرکت موظف به استرداد کل مبلغ به متقاضی است.

۶_شرکت متعهد به بیمه تمام دانش‌آموزان تحت پوشش از محل منابع مالی خود است.

شایان ذکر است شهروندانی اصفهان می‌توانند در صورت مشاهده هرنوع تخلف با تلفن گویای بازرسی۳۵۶۸۸۱۰۰ تماس گرفته و یا در فضای مجازی به آدرس TAxikhabar @ با روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت برتاکسیرانی شهرداری اصفهان در ارتباط باشند.

کد خبر 351970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.