بازگشت یحیی به فولادشهر/نبرد دو تیم با یک مالک در تبریز!

در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، شاهد بازگشت گل محمدی به فولادشهر خواهیم بود تا با تیم پدیده به مصاف ذوب آهن برود، همچنین در دربی تبریز دو تیم با یک مالک رو در روی هم قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته ششم لیگ برتر ایران در شرایطی آغاز می شود که پدیده با ۱۲ امتیاز از ۵ بازی قبلی خود در صدر است و سپاهان و پرسپولیس، با ۹ امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده های این تیم در جدول هستند. همچنین هفته ششم تحت الشعاع بازی دو نماینده ایران یعنی پرسپولیس و استقلال، در لیگ قهرمانان آسیاست که به همین دلیل، این دو تیم در هفته جاری بازی نخواهند داشت. در ادامه بررسی شش بازی این هفته را می خوانید:

تراکتورسازی تبریز - ماشین سازی تبریز؛ نبرد دو تیم با یک مالک!

تراکتور شروعی بد و ادامه ای بسیار خوب را در لیگ داشته وحالا پس از ارائه یک بازی بسیار خوب برابر سپاهان، در تبریز دربی این شهر را برگزار خواهد کرد. شاگردان توشاک که هم اکنون با ۶ امتیاز در رده یازدهم هستند، برابر ماشین سازی قرار می گیرند که پس از شکست ۲ بر یک مقابل ذوب آهن، فیروز کریمی را از سمت سرمربیگری این تیم برکنار کردند و در حال حاضر با ۴ امتیاز، در رده سیزدهم است.

ذوب آهن اصفهان - پدیده مشهد؛ یحیی از فولادشهر سبز شد

صدرنشین قدرتمند لیگ این فصل، بازی های خوبی را از همان ابتدای فصل نشان داد و پس از شکست برابر پرسپولیس، ۴ بازی پیاپی خود را پیروز شد تا با ۳ امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم، در جایگاه اول جدول رده بندی قرار داشته باشد. شاگردان یحیی که فوتبالی خوب را ارائه می کنند و تبحر در زدن گل های دقایق پایانی دارند، در برابر تیم هجومی و زیبای امید نمازی قرار می گیرند که با پیروزی از تبریز به خانه بر می گردد و می خواهد اختلاف ۴ امتیازی خود با صدر را به ۱ امتیاز کاهش دهد. بازگشت گلمحمدی به ذوب آهن از دیگر جذابیت های این بازی خواهد بود، بخصوص اینکه سال های درخشان سرمربیگری یحیی در ذوب آهن رقم خورد.

پارس جنوبی جم - سپاهان؛ جدال زرد

سپاهان که در فصل جاری، از ۲ بازی خارج از خانه خود ۶ امتیاز به دست آورده است، به عنوان تیم مهمان، به جم می روند. شاگردان قلعه نویی هرچقدر که در خارج از خانه خوب بودند، در خانه هنوز بردی نداشتند و این عامل، سبب شده که تنها ۹ امتیاز از ۵ هفته اول به دست آورند و در رده دوم قرار بگیرند. حالا سپاهانی ها یک نبرد خارج از خانه را در برابر دیگر تیم زرد پوش لیگ دارند که در هفته گذشته به سایپا باخت تا ۷ امتیازی باقی بماند و جایگاهی بهتر از ششمی نداشته باشد.

سپیدرود رشتصنعت نفت آبادان؛ بازگشت جادوگر به سردار جنگل

سپیدرود بحران زده، بار دیگر به سراغ گزینه اثبات شده فصل گذشته خود یعنی علی کریمی رفت و این بازیکن سابق پر افتخار ایران یک بار دیگر در رشت برای سپیدرود سرمربیگری خواهد کرد. سپیدرود که با کسب ۱ امتیاز در قعر جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر است، به مصاف صنعت نفتی می رود که در هفته پیش از پرسپولیس یک مساوی گرفت و در حال حاضر، با ۴ امتیاز چهاردهم است.

فولاد خوزستان - سایپا؛ جنگ سهمیه خواهان

شاگردان پورموسوی و دایی، اختلاف امتیازی زیادی در جدول با یکدیگر ندارند چرا که ۸ امتیاز فولادی ها و ۷ امتیاز سایپا این دو تیم را در کنار هم در جدول رده بندی قرارداده است. حالا شاگردان دایی با تکیه بر برد خانگی هفته گذشته خود، می خواهند دست به کاری بزرگ بزنند و فولادی که در هفته گذشته استقلال را در آزادی متوقف کرد را از پیش رو بردارند. تقابل این دو تیم و نتیجه آن می تواند در انتهای فصل تعیین کننده تیمی باشد که سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بدست می آورد.

پیکان-استقلال خوزستان؛ نبرد ۶ امتیازی ها

پیکان که هفته گذشته، با شکست برابر پدیده ۶ امتیازی ماند و به رده نهم جدول سقوط کرد، حالا باید در برابر تیم برنده هفته گذشته، استقلال خوزستان برود. تیمی که در خانه و در برابر سپیدرود، با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد. پیکان با امید به درخشش دوباره قاضی در این هفته و استقلالی ها با امید به گلزنی آقای گل فعلی لیگ، وحید خشتان، به دنبال پیروزی و بالاکشیدن خود در جدول هستند تا در انتهای فصل خیالشان از ماندن در لیگ راحت باشد.

همچنین دو تیم استقلال و پرسپولیس، به دلیل بازی در لیگ قهرمانان آسیا در این هفته لیگ بازی نخواهند داشت و دیدار استقلال با نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس با نساجی، به ترتیب به روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه، موکول شد.

کد خبر 351967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.