بهره برداری از ۸۶ میلیارد ریال طرح عمرانی در دهاقان

دهاقان –فرماندار شهرستان دهاقان از بهره برداری طرح های عمرانی با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال همزمان با هفته دولت دهاقان خبرداد.

علی اصغر قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان دهاقان اظهار کرد: طرح توسعه و بهسازی روشنایی در روستای علی آباد جمبزه با هزینه دو میلیارد و۲۰۰ میلیون ریال به منظور رفع حریم و پایداری شبکه برق رسانی به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در زمینه ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری، تصریح کرد: بهره برداری از سه واحد صنعتی نظیر فاز دوم شرکت آذین فولاد اسپادانا در ناحیه صنعتی جمبزه با رویکرد تولید قوطی پروفیل و سرمایه گذاری دو میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۱۰ نفر به صورت مستقیم را فراهم خواهد کرد.

فرماندار شهرستان دهاقان از کلنگ زنی دو واحد صنعتی در هفته دولت دهاقان خبرداد و گفت: افتتاح کارخانه کیک و کلوچه در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع و سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد ریال موجب اشتغال ۳۰ نفر را فراهم می کند، همچنین کلنگ زنی شرکت بسته بندی سبزیجات در زمینی به مساحت۲۵۰۰ متر مربع و آورده ۱۰ میلیارد ریال انجام شد که با افتتاح این طرح نیز هفت تا ۱۰ نفر به جمع شاغلان شهرستان افزوده می شوند.

قاسمیان با اشاره به طرح ترافیکی و جاده ای، خاطرنشان کرد: بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهر گلشن دهاقان، قهه و پوده و روکش آسفالت محور دهاقان- پوده با هزینه ۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی از افتتاح خانه بهداشت روستای محمود آباد دهاقان خبرداد و تصریح کرد: این روستا از ابتدای پیروزی انقلاب مرکز بهداشتی نداشته و مساعدت یک خیر باعث شد مردم این روستا از این نعمت بهره مند شوند.

فرماندار شهرستان دهاقان، خاطرنشان کرد: کلنگ زنی از پروژه گازرسانی به واحدهای تولیدی و کشاورزی ناحیه صنعتی جمبزه، افتتاح دو طرح آموزشگاه های خیرساز در دهاقان و گلشن، پارک کودک، خانه عالم، طرح های آبرسانی به روستاهاو ... همزمان با هفته دولت انجام می شود.

کد خبر 351955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.