سفر پر ماجرای سپاهان به جم ادامه دارد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: تیم با دو پرواز به تهران سفر کرده، ساعت ۱۳ با پروازی دیگر به عسلویه می رویم و امروز ساعت ۱۹ در جم تمرینی خواهیم داشت تا با شرایط بهتری برای بازی آماده شویم.

رضا فتاحی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص شرایط پرواز تیم سپاهان به عسلویه برای دیدار با پارس جنوبی جم گفت: دیروز به ما اعلام شد که پروازمان به عسلویه لغو است، تیم با دو پرواز به تهران سفر کرده و ساعت ۱۳ با پروازی دیگر به عسلویه می رویم. در مورد محل اسکان هم با مساعدت مسئولین شهر جم و مسئولان باشگاه پارس جنوبی، یک مهمان سرا در شهر جم به ما اختصاص داده شد اما نتوانستیم هتل بگیریم.

وی در مورد شرایط زردپوشان افزود: مشکلی در تیم نداریم اما خالد شفیعی به دلیل مصدومیت در این بازی غایب است، البته خستگی این سفر احتمالا برای ما مشکل ساز خواهد شد اما این اتفاقی است که افتاده و نمی توانیم اقدامی انجام دهیم. باید امروز در اصفهان تمرین می کردیم و ساعت ۳ به جم می رفتیم که این اتفاق رخ نداد.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان خاطر نشان کرد: جلال الدین علی محمدی به تمرینات تیم بازگشته اما به دلیل آماده نبودن به صورت کامل، ممکن است از لیست بازی با جم خط بخورد. امروز ساعت ۷، در جم تمرینی خواهیم داشت تا با شرایط بهتری برای بازی آماده شویم.

سرپرست باشگاه سپاهان با اشاره به مذاکرات باشگاه سپاهان با احسان حاج صفی، تاکید کرد: آقای تابش در حال رایزنی با مدیربرنامه های حاج صفی هستند. حاج صفی دو سال دیگر با المپیاکوس قرارداد دارد، این تیم باید رضایت نامه خروج وی را صادر کند و تصمیم گیرنده اول برای انتقال وی، باشگاه المپیاکوس است و سپس حاج صفی حق تصمیم گیری دارد.

کد خبر 351952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.