شکست خفیف پرسپولیس در قطر/ امیدواری سرخ‌ها به بازی برگشت

دیدار تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس با پیروزی یک بر صفر الدحیل به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امشب تیم‌های الدحیل و پرسپولیس به مصاف هم رفتند که در نهایت این دیدار با پیروزی یک بر صفر الدحیل به پایان رسید.

دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا

دیدار تیم‌های الدحیل قطر و پرسپولیس

ورزشگاه: شیخ خلیفه دوحه

تماشاگر: نزدیک به ۳ هزار نفر

گل‌: علی المعز (دقیقه ۱۵) برای الدحیل

اخطار: مادیبو (دقیقه ۶۰)، لوکاس مندز (دقیقه ۷۴) از الدحیل؛ سیامک نعمتی (دقیقه ۷۷) و محمد انصاری (دقیقه ۸۶) از پرسپولیس

الدحیل قطر: امین لکومت، محمد موسی، لوکاس مندز، لویز جونیور(۶۸- عبدالله احراک)، یوسف العربی، نام تاهی، سلطان حسین البریکه،علی المرض، مراد ناجی حسین، عمر مدیبو( ۷۵- بسام هاشم)، جونیور سیلوا

سرمربی: نبیل معلول

پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی(۸۷- ادم همتی)، بشار رسن، امید عالیشاه (۷۹- منشا) و علی علیپور

سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

داور: مهند قاسم از عراق

شرح بازی:

دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب در حالی بین الدحیل و پرسپولیس برگزار می‌شد که هر دو تیم نسبت به مرحله قبل چند بازیکن کلیدی خود را نداشتند و همین مسئله نیز در کیفیت بازی آنها تاثیر گذاشته بود. الدحیل که با بدشانسی چند بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در این بازی نداشت بازی را خوب آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ روی یک ارسال از سمت چپ و ضربه سر علی المعز به گل رسید.

در ادامه هرچند بازی بیشتر دست میزبان بود اما دفاع منسجم پرسپولیس و بازی بسته آنها ضریب اشتباهات الدحیلی‌ها را در یک سوم دفاعی پرسپولیس بالا برد و همین مسئله باعث شد الدحیل آنچنان که انتظار می‌رفت پرسپولیس را تحت فشار نگذارد.

در آغاز نیمه دوم پرسپولیس بهتر از میزبان کار کرد و شاگردان برانکو با در دست گرفتن بازی، روان‌تر از نیمه نخست بازی کردند و تا حدود دقیقه ۶۰ بازی را در دست داشتند. بازی دو تیم در ادامه متعادل دنبال شد و دو تیم آنچنان انتحاری برای به ثمر رساندن گل تلاش نکردند که دلیل این امر قطعاً نزدیک بودن نتیجه و چشم داشتن به بازی برگشت بود.

در نهایت الدحیل با پیروزی یک بر صفر در این مسابقه آماده دیدار سه هفته آینده دو تیم در ورزشگاه آزادی می‌شود. برای الدحیل گل نخوردن در این بازی نکته مثبت و در سوی دیگر پرسپولیس می‌تواند امیدوار باشد که با توجه به شکست خفیف در این دیدار، در بازی برگشت بتواند با حضور هواداران خود با اختلاف دو گل الدحیل را شکست دهد و مثل فصل گذشته به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برسد.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۱۵- الدحیل)- جونیور در سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن ماهینی ارسالی کوتاه به تیر دور داشت تا علی المعز با ضربه سر دروازه پرسپولیس را باز کند.

کد خبر 351947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.