دوست دارم برای ایران در المپیک مدال بگیرم

لنجان-مدال آور بازی های آسیایی جاکارتا گفت: امیدوارم در مسابقات جهانی پیش رو بتوانم مدال خوشرنگ تری را برای کشورم کسب کنم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مرجان سلحشوری در نشست با فرماندار شهرستان با بیان اینکه همیشه مدیون پدر و مادر و مربی‌ خود هستم، اظهار کرد: ۱۰ ساله بودم که تصمیم گرفتم یک رشته ورزشی را به طور تفریحی آغاز کنم و در آن زمان تکواندو یکی از مناسب ترین رشته های ورزشی برای من بود و این مسیر ادامه پیدا کرد تا به تیم ملی راه یافتم و امروز در حدود هفت سال است که عضو تیم ملی هستم.

وی افزود: رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال در ورزش تکواندو زنان یکی از سخت ترین رده های سنی به شمار می آید چراکه حریفان سختی در این سن حضور دارند و با توجه به این که همیشه اصلی ترین رقیب های ما در جهان از بین نمایندگان حاضر در آسیا هستند همواره مسابقات سختی را پیش رو داریم.

این ورزشکار لنجانی تصریح کرد: باید توجه داشت که برای نخستین بار بود که پومسه در بازی های آسیایی جاکارتا برگزار می‌شد، و همه بچه ها تمام تلاش‌ خود را به کار گرفتند تا بتوانند روی سکو قرار بگیرند و بتوانیم پرچم پر افتخار ایران را در اندونزی به اهتزاز درآوریم.

وی با بیان اینکه با کمی بدشانسی مدال طلا را از دست دادم، ادامه داد: کار سختی در جاکارتا پیش رو داشتیم چراکه نوع برگزاری رقابت‌های پومسه در بازی‌های آسیایی متفاوت بود، اما با انجام تمرینات خوب و منسجم که داشتم توانستم با حریفان رقابت کرده و بهترین نتیجه را در این دوره از مسابقات رقم بزنم.

سلحشوری با بیان اینکه سطح مسابقات پومسه در بازی های آسیایی جاکارتا به لحاظ فنی بسیار بالا بود، اضافه کرد: مسابقات پومسه در بازی های آسیایی جاکارتا به صورت تک حذفی برگزار می شد به همین دلیل همه مبارزه ها حکم فینال را داشت و توانستم با شکست دادن حریفانی از ماکائو، ژاپن و مالزی به فینال راه پیدا کنم.

وی با بیان اینکه قبل از برگزاری این مسابقات مطمئن بودم یکی از خوش رنگ ترین مدال های این مسابقات را به دست خواهم آورد، عنوان کرد: در مسابقه فینال رییس جمهور اندونزی در سالن حضور داشت و کل سالن هم رقیب اندونزی را تشویق می کردند و شرایط بسیار سخت بود، اما این موضوع در تمرکز من تاثیر چندانی نداشت و من تنها به فکر پیروزی بودم و فکر می کنم اگر رقیب من از کشور میزبان نبود قطعا مدال طلا را به دست می آوردم چراکه کشور میزبان نتوانسته بود مدالی را در پومسه کسب کند.

این ورزشکار لنجانی با بیان اینکه دوست دارم برای ایران در المپیک مدال بگیرم، خاطرنشان کرد: امیدوارم در مسابقات جهانی پیش رو بتوانم مدال خوش رنگ تری را برای کشورم کسب کنم.

وی با اشاره به تقدیم مدال نقره خود به شهید گیتی نما گفت: زمانی که قرار بود برای مسابقات اعزام شوم بر سر مزار شهید گمنام در فدراسیون جمع شدیم و در آنجا به هر کدام از بچه ها پلاکی دادند که روی پلاکی که به من داده شد، اسم شهید گیتی نما حک شده بود و با توجه به ارادتی که به شهدا دارم این مسئله برای من بسیار روحیه بخش بود و زمانی که در بازی های آسیایی جاکارتا مقام آوردم تصمیم گرفتم مدال خود را به این شهید والا مقام تقدیم کنم.

سلحشوری با اشاره به اهمیت حفظ حجاب ورزشکاران ایرانی در آوردگاه های مختلف، تصریح کرد: من همیشه حجابم را در مسابقات مختلف رعایت کرده ام چراکه الگوی من حضرت زهرا(س) است.

کد خبر 351935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.