بهره‌برداری از ۱۶ طرح روستایی در شهرضا

شهرضا – همزمان با هفته دولت، ۱۶ پروژه در بخش‌های مختلف خدماتی و عمرانی و کشاورزی بخش مرکزی شهرضا که با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال ایجاد شده بود، به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، بخشدار شهرضا در آیین افتتاح پروژه‌های روستایی این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب اسلامی منشا تحولات بسیاری در همه بخش‌ها، بویژه خدمات رسانی به روستاییان بوده است.

محسن یونسی با بیان اینکه در دوران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری برای محرومیت‌زدایی از روستاها انجام شد، تصریح کرد: گازرسانی، ایجاد و اصلاح راه‌های روستایی، اصلاح و مرمت قنوات و توسعه کشاورزی روستایی، از خدماتی بوده که به روستاییان ارایه شده است.

وی با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، تأکید کرد: شهیدان رجایی و باهنر از بهترین یاران امام راحل(ره) بودند که برای پیشبرد اهدف انقلاب و خدمات رسانی به جامعه روستایی و عشایری تلاش‌های بسیاری انجام دادند و سالگرد شهادت آن‌ها در هر سال به فرصتی برای بیان خدمات دولت‌ها تبدیل شده است.

بخشدار شهرضا با اشاره به افتتاح ۱۶ پروژه خدماتی و عمرانی و کشاورزی در مناطق مختلف روستایی این شهرستان در هفته دولت، تصریح کرد: این طرح‌ها با اختصاص اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال ایجاد شده است.

یونسی با بیان اینکه شش طرح از این طرح‌ها در روستای هونجان ایجاد شده است، گفت: آغاز عملیات برق رسانی به مناطق عشایری به طول ۹ کیلومتر، اجرای فیبر نوری به طول ۱۴ کیلومتر و آغاز بهره‌برداری از اینترنت پر سرعت، از طرح‌هایی است که در این روستا اجرا شده است.

وی از آغاز عملیات آزاد سازی و اصلاح مسیر دو نقطه حادثه خیز در منطقه گرگاب این شهرستان خبر داد و افزود: احداث استخر ذخیره آب کشاورزی به ظرفیت هزار و ۴۰۰ مترمکعب و اجرای سیستم نوین آبیاری در قالب سیستم تحت فشار قطره‌ای نیز در روستای هونجان به بهره‌برداری رسید.

بخشدار شهرضا همچنین با اشاره به اجرای چهار پروژه خدماتی، عمرانی و کشاورزی در روستای اسفرجان اظهار کرد: آغاز عملیات ساخت پارک خانواده روستای اسفرجان، اجرای خط انتقال و لوله گذاری منطقه عشایری، مرمت و بازسازی قنات، اصلاح شبکه آب رسانی در روستای اسفرجان، از دیگر پروژه‌های روستایی است که در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

یونسی همچنین از احداث منبع ذخیره آب شرب انسان و دام در منطقه عشایری "بلداجی" خبر داد.

کد خبر 351925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.