"فوتبال اصفهان" متولد شد!

روزنامه الکترونیک "فوتبال اصفهان" رونمایی شد.

به گزارش ایمنا، روزنامه الکترونیک "فوتبال اصفهان" در جشن ستارگان رسانه ( آئین تکریم مقام خبرنگاران و عکاسان ورزشی) که به همت شهرداری اصفهان و معاونت فرهنگی شهرداری منطقه دو برگزار شده بود، رسما رونمایی شد.

"فوتبال اصفهان" در اولین شماره خود که امروز سه شنبه ۶ شهریور ماه منتشر شد، با عناوینی "همچون این صدای سپاهان و ذوب آهن و همه مردان و بانوان این خطه است" و همینطور با تیتر " ما اصفهانیم و تا ابد قهرمانیم" موجودیت خود را اعلام کرد و محمد کیهانی به عنوان مدیر، مرتضی رمضانی راد سردبیر و ایمان حجتی به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری این رسانه، معرفی شده اند.

سردبیر" فوتبال اصفهان" در اولین شماره و به مناسبت آغاز به کار این رسانه اینترنتی نوشت: "این صدای سپاهان پر افتخار و ذوب آهن سرافراز است. صدای همه مردان و بانوان فوتبال اصفهان که حالا می خواهند دور جدیدی از افتخار آفرینی ها برای این خطه را رقم بزنند. این صدا را با سلام بر مردمان سرزمین پر گهرمان ایران و همشهریان شهر پرگهرمان اصفهان آغاز و تولدش را اعلام می کنیم. سه شنبه ۶ شهریور ماه ۹۷ را به خاطر بسپارید. روزی که احساس کردیم فوتبال اصفهان در کنار همه تریبون هایی که وجود دارد به تریبون و رسانه ای از جنس دیگر هم احتیاج دارد. یک رسانه روزانه و الکترونیک که حامی و پشتیبان فوتبال شهرمان باشد.
رسانه های اصفهانی اعم از روزنامه ها، خبرگزاری ها، سایت ها، کانال ها و صفحات مجازی تاکنون در عرصه فوتبال و ورزش زحمات زیادی کشیده اند و قطعا باید برای آنها در موفقیت های فوتبال اصفهان سهم موثری را قائل شد، اما در کنار همه این ها لازم دیدیم به میدان بیائیم و آغاز به کار و حیات رسانه جدیدی که می خواهد با شکل و شمایل و رویکردی نو، پشتیبان فوتبال شهرمان باشد را اعلام کنیم. 

"فوتبال اصفهان" به میان شما آمده است تا  به سوی تکمیل بیشتر پازل رسانه ای و حمایتی از ورزش این شهر حرکت کند و صدای فوتبال و ورزش شهر زیبایمان در سراسر ایران باشد. سپاهان و ذوب آهن با انبوهی از افتخارات ملی و بین المللی قطعا نیازمند روزنامه ای در فضای مجازی بودند تا یاریگر و البته منتقد دلسوز آنها باشد و حالا قطب های زرد و سبز فوتبال ایران یک حامی دیگر را کنار خود می بینند. امیدواریم ایده انتشار این رسانه الکترونیک به عنوان کاری از گروه رسانه ای "فوتبال به وقت اصفهان" با استقبال همه دوستداران فوتبال دیار نصف جهان مواجه شود و ما را در کنار خود پذیرا باشید. آرزوی بازگشت اصفهان به روزهای طلایی که مالامال از جشن های قهرمانی بود، دوباره محقق می شود. همه در کنار هم برای بازگشت به آن دوران خاطره انگیز تلاش می کنیم و محکم و کوبنده فریاد می زنیم: " ما اصفهانیم و حالا حالا قهرمانیم".

برای مشاهده همه صفحات فوتبال اصفهان  اینجا کلیک کنید

کد خبر 351886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.