آب آشامیدنی روستاهای دهاقان تامین شد

دهاقان – رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دهاقان از تامین آب آشامیدنی روستاهای دهاقان خبرداد و گفت: حفر و کف شکنی چند چاه جدید به این منظور انجام شده است.

عزیز الله پناهی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: برای تامین کمبود آب آشامیدنی روستای علی آباد جمبزه یک حلقه چاه با هزینه ای بالغ بر پنج میلیارد ریال به مدار شبکه آبرسانی افزوده شد.

وی از آغاز طرح کف شکنی یک حلقه چاه برای تامین آب روستاهای قمبوان و گنج قباد خبرداد و افزود: این طرح با هزینه ۹۲۰ میلیون ریال به اجرا درآمده و فاز دوم این طرح به زودی به اتمام خواهد رسید.

رییس اداره آبفار دهاقان با اشاره به اجرای طرح حفر چاه کمکی در روستای علی آباد گچی، گفت: این طرح از ابتدای سال جاری با هزینه دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال آغاز شد.

پناهی باتوجه به عملیات اصلاح شبکه توزیع آبرسانی در روستاهای دزج، قمیشلو و همگین، تصریح کرد: روستاهای دهاقان از کمبود آب رنج می برند و برای تامین آب با مشکلاتی مواجه هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای آبرسانی به روستای دزج دست به دامن کشاورزان صحرای برباده شده ایم تا حفر گالری در چاه آب آشامیدنی این روستا به پایان برسد.

رییس اداره آبفار دهاقان با اشاره به جیره بندی آب در روستاهای دهاقان، خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی سیار در روستاهای دزج، قمیشلو، علی آباد جمبزه و جمبزه انجام می شود و همچنان جیره بندی گریبان گیر مردم روستاهای شهرستان است.

کد خبر 351865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.