معرفی داوران جشنواره فیلم کودک و نوجوان

داوران فیلم‌های بلند سینمایی و کوتاه داستانی بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان معرفی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، پنج داور خارجی و دو داور ایرانی فیلم‌های بلند سینمایی و فیلم های کوتاه داستانی بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را ارزیابی می کنند.

«بیتریکس سارتونی» از سوئد، «باکیر بلبل» از ترکیه، «پیتر ون ریجن» از هلند، «ماری تاراسکون» از فرانسه، «تورون اسپنبرگ اسلتان» از سوئد، «امیر اسفندیاری» و «فریال بهزاد» از ایران، اعضای هیئت داوری فیلم‌های بلند سینمایی و فیلم های کوتاه داستانی بخش بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را تشکیل می دهند.

همچنین چهار داور خارجی و دو داور ایرانی فیلم های کوتاه و بلند پویانمایی بین الملل سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان را داوری می کنند.

«آلنا سیشوا» مدیر برنامه و منتقد، «جیلز لموناد» تهیه کننده و کارگردان هنری، «فستیماژ» از فرانسه، «جولیا اوکر» کارگردان طراح و نویسنده انیمیشن آلمانی، «جان لیدز کتوان» از گرجستان، «امید خوش نظر» و «علی نوری اسکویی» از ایران هنرمندانی هستند که فیلم های کوتاه و بلند پویانمایی در بخش بین الملل را ارزیابی می کنند.

به گزارش ایمنا، سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از هشتم تا ۱۴ شهریورماه ۱۳۹۷ برابر با ۳۰ آگوست تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸ در دو بخش ملی و بین‌المللی در اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 351801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.