طرح ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری اصفهان تصویب شد

طرح پیشنهادی ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری اصفهان پس از بررسی‌ در کمیسیون‌های مختلف شورای شهر با ۱۰ رای موافق تصویب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با موضوع تمرکز تصمیم‌گیری پیرامون تبلیغات محیطی و شهری در اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شهرسازی، معماری و عمران نیز در چهل و ششمین جلسه علنی این شورا بررسی شد.

بر اساس نظر کمیسیون فرهنگی شورای شهر راه‌اندازی "کارگروه تبلیغات محیطی و شهری" توسط شهرداری در بازه زمانی ۱۵ روزه با محوریت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها و سازمان زیباسازی در دستور کار قرار گرفت.

همچنین شهرداری باید ظرف ۱۵ روز متولی اصلی تبلیغات شهری و محیطی در شهرداری را مشخص کند و در بازه زمانی سه ماهه نیز اطلاعات حوزه تبلیغات را جمع‌آوری و بانک اطلاعاتی در خصوص شناسایی و بارکددار کردن همه تابلوهای تبلیغاتی سطح شهراقدام و گزارشی را در این خصوص به شورای شهر ارایه کند.

در نهایت طرح پیشنهادی ساماندهی تبلیغات محیطی و شهری اصفهان با ۱۰ رای موافق، دو رای مخالف و یک رای ممتنع به تصویب رسید.

همچنین در ادامه این جلسه لوایح تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان‌های مدیریت پسماند و حمل و نقل و بار شهرداری اصفهان بررسی و با حداکثر آرا تصویب شد، ضمن اینکه لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان برای بررسی بیشتر به کمیسیون حمل و نقل و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان بازگشت داده شد.

کد خبر 351746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.