بهره برداری از طرح های نیمه تمام شیرینی خدمات را ماندگار می کند

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان گفت: با توجه به اینکه منابع مالی برای اتمام تکمیل پروژه‌ های عمرانی دست احداث کم است، باید از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مشارکت بخش دولتی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، مهدی صفرخانلو در مراسم بهره برداری از پروژه بلوار ورودی روستای زمان آباد، با بیان اینکه حوادث جاده‌ای از مسائل نگران‌کننده در این شهرستان است، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های ناتمام و برطرف کردن مشکل گلوگاه‌های حادثه‌خیز لنجان از خواسته‌های مهم مردم است.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ پروژه مهم در شهرستان لنجان سال‌ها است که  ناتمام مانده، افزود: برنامه‌ریزی برای برطرف کردن مشکلات این پروژه ها در دستور کار قرار گرفت تا با برنامه زمانبندی شده و با سرعت بیشتر اجرا شدن و به بهره برداری رسیدن این پروژه‌ها را شاهد باشیم.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه جاده زرین شهر_ شهرکرد به دلیل مسیر گردشگری بودن همواره دارای تردد زیاد خودروها است، تصریح کرد: پروژه پل غدیر که به دلایل مختلف سال‌ها مسکوت مانده بود امروز با شروع احداث و تکمیل باند دوم جاده زرین شهر_شهرکرد و برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه در دستور کار قرار گرفت و خوشبختانه با پیگیری‌های شده این پروژه با حضور استاندار اصفهان به طور رسمی افتتاح خواهد شد.

صفرخانلو با بیان اینکه بهره برداری از طرح‌های ناتمام شیرینی خدمات دولت را در کام مردم ماندگار می‌کند، اضافه کرد: با توجه به این که منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در حال احداث کم است، باید از ظرفیت سرمایه گذاران بخش خصوصی و مشارکت بخش دولتی استفاده کرد.

وی عنوان کرد: هفته دولت برای نشان دادن تلاش‌های مسئولان و بیان خدمات ارزنده دولت در زمینه برنامه‌های توسعه عمرانی و خدماتی در مناطق روستایی بهترین فرصت است.

فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه سه راهی زمان آباد از محل‌های حادثه خیز شهرستان است که این مسیر باید با سرعت بیشتر ایمن سازی شود تا شاهد کاهش سوانح و حوادث ترافیکی این مسیر باشیم، خاطرنشان کرد: این پروژه به طول ۲۰۰ متر و عرض ۱۶ متر با اعتبار حدود سه میلیارد ریال و در مدت ۱۸ ماه پایان یافت و امروز این پروژه بهره برداری شد.

وی تاکید کرد: بدون شک جاده و راه‌های ارتباطی مناسب به عنوان یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های شهرستان لنجان محسوب می‌شود که باید حذف نقاط حادثه‌خیز و استانداردسازی جاده‌ها در دستور کار قرار گیرد تا شاهد کاهش تصادفات باشیم.

صفرخانلو جذب نیروهای بومی در صنایع فعال شهرستان را ضروری دانست و افزود: لنجان، شهرستانی صنعتی به‌شمار می‌رود، اما آمار بالای بیکاری مردم را آزار می دهد به همین دلیل امروز مدیران، ادارات و کارخانجاتی که در شهرستان فعالیت دارند به خصوص شرکت سهامی ذوب آهن و صنایع دفاع مکلف شده‌اند نیروی انسانی مورد نیز خود را از افراد بومی گزینش و تامین کنند.

وی در پاسخ نگرانی‌های کشاورزان روستای زمان آباد، گفت: متاسفانه صنف کشاوزران در مورد مشکلات امروز کشاورزان شهرستان لنجان، پس از رهاسازی آب برای حفظ باغات، مقصر است چرا که اطلاع دقیق به ما ندادند و آب تا خمینی شهر هم‌رفته بود، اما به دلیل کوتاهی برخی، آب به کشاورزان روستای زمان آباد نرسید، البته با توجه به اهمیت حفظ باغات، با صنایع دفاع جلساتی برگزار شده و قرار است به مقدار لازم برای حفظ باغ‌های کشاوزران‌ این منطقه مشکل آب رفع شود.

کد خبر 351722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.