صدر نشینی یحیی در روز صلح سپاهان و تراکتور

در پایان هفته پنجم لیگ برتر فوتبال همچنان پدیده در صدر جدول باقی ماند و تساوی سپاهان و تراکتور اختلاف تیم اول و دوم را به ۳ امتیاز رساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  هفته پنجم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۴ دیدار در روز جمعه - ۲ شهریور ماه - به پایان رسید که پدیده با پیروزی مقابل پیکان به صدر نشینی خود در لیگ برتر ادامه داد و سپاهان علیرغم تساوی برابر تراکتورسازی در رده دوم باقی ماند. در ادامه بررسی دیدار های روز سوم هفته پنجم لیگ برتر فوتبال را می خوانید: 

پدیده مشهد ۲ - ۱ پیکان تهران؛ یحیی صدر را از دست نمی دهد
پدیده در هفته پنجم، میزبان پیکان بود. صدرنشین لیگ برتر در این بازی ابتدا پیش افتاد اما سوپر گل محمد قاضی، از وسط زمین بازی را به تساوی کشاند. شاگردان یحیی گل محمدی که در این فصل عادت به گلزنی در دقایق پایانی دارند، با گل بازیکنی که راه گل زدن در دقایق پایانی را بلد است، یعنی امین قاسمی نژاد در دقیقه ۸۵ پیکان را شکست دادند و با ۱۲ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کردند. با توجه به تساوی دنبال کنندگان پدیده، این تیم اختلاف خود را با تیم دوم، به سه امتیاز رساند و شاگردان مجید جلالی نیز با ۶ امتیاز، در رده نهم باقی ماندند.

ساپیا ۱ - صفر پارس جنوبی جم؛ تارتار استقلال را می برد اما سایپا را نه!
تیم علی دایی، پس از چند هفته ناکامی این هفته در زمین خانگی خود موفق شد از سد پارس جنوبی بگذرد. پارسی ها که چند هفته خوب را پشت سر گذاشته بودند، در خانه حریف نتوانستند خیلی از لاک دفاعی خود بیرون بیایند و گلزنی کنند تا گل سلیمانی برای پیروزی خودروسازان کافی باشد. با این برد سایپا رتبه هفتم را با ۷ امتیاز در اختیار گرفت و پارس هم با ۷ امتیازِ اندوخته قبلی خود، به رتبه ششم سقوط کرد.

استقلال خوزستان ۲ - صفر سپیدرود رشت؛ سپیدرود را همه می برند، حتی شما دوست عزیز!
شاگردان یزدی که تا قبل از هفته پنجم، تنها اندوخته ای ۳ امتیازی از سه مساوی در هفته های اول داشتند، در هفته پنجم برابر تیم بحران زده سپیدرود قرار گرفتند. آن ها حتی بدون درخشش ستاره این فصلشان، یهنی وحید خشتان، توانستند به راحتی و با نتیجه ۲ بر صفر از سد حریف بگذرند تا سپیدرود قبل از ورود علی کریمی، تنها همان یک امتیاز را داشته باشد و در قعر جدول قرار بگیرند. درطرف دیگر، استقلال خوزستان ۶ امتیازی شد و به رده دهم صعود کرد.

سپاهان ۲ - ۲ تراکتورسازی؛ جنگ آخر منجر به صلح شد
سپاهانی ها، این بار تغییر خانه داده بودند و بازی خانگی خود برابر تراکتورسازی را در ورزشگاه فولادشهر برگزار می کردند. آن ها در برابر تیم قدرتمند تراکتورسازی، در نیمه اول یک بازی بسیار خوب را ارائه دادند و با یک گل، از حریف پیش افتادند. داستان نیمه دوم البته متفاوت بود و تراکتورسازی در نیمه دوم بازی را به دست گرفت و توانست توسط استوکس به گل برسد. اما این پورقاز بود که با گلزنی سپاهان را بار دیگر پیش انداخت اما ضربه فوق العاده اسماعیلی فر، بازی را به تساوی کشاند. با این تساوی تیم قلعه نویی ۹ امتیازی شد و در رده دوم باقی ماند و تراکتور نیز با ۶ امتیاز، به رده یازدهم رفت.

کد خبر 351668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.