تفریغ بودجه ۵ سازمان شهرداری

لایحه تفریغ بودجه پنج سازمان شهرداری اصفهان در چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر بررسی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، چهل و ششمین جلسه علنی از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان یک شنبه – ۴ شهریور برگزار می‌شود.

  • بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارشات بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان خدمات موتوری با اعلام نظر کمیسیون های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و بهداشت، سلامت و خدمات شهری نخستین دستور کار جلسه علنی فردای شورای شهر اصفهان است.
  • لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارشات بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان خدمات موتوری با اعلام نظر کمیسیون های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری و بهداشت، سلامت و خدمات شهری نیز در چهل و ششمین جلسه علنی شورا بررسی خواهد شد.
  • لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارشات بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان مدیریت پسماند ضمن اعلام نظر کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری نیز فردا در جلسه علنی شورا بررسی خواهد شد.
  • بررسی لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارشات بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان پایانه‌های مسافربری با اعلام نظر کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات نیز در چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر انجام می‌شود.
  • لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ و گزارشات بازرس قانونی و حسابرسان از عملکرد سازمان مدیریت حمل و نقل بار ضمن اعلام نظر کمیسیون حمل و نقل، محیط زیست و فناوری اطلاعات نیز در جلسه علنی فردا بررسی خواهد شد.
  • لایحه توافقنامه ۹۷/۰۱/۳۰ تنظیمی توسط منطقه ۱۳ شهرداری با وراث مرحوم علی صادقی در آزادسازی ۱۶۱ مترمربع عرصه و ۸۰/۲۱۹ مترمربع اعیانی تجاری و کارگاهی و سرقفلی واقع شده در طرح ورودی خیابان امیریه به بهای ۱۹.۳۱۹.۳۰۰.۰۰۰ ریال در ازاء واگذاری سه پلاک معوض مسکونی و دریافت تفاوت قیمت پلاک ها به مبلغ ۳.۱۰۱.۶۱۸.۰۰۰ ریال با اعلام نظر کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری در چهل و ششمین جلسه علنی شورای شهر بررسی خواهد شد.
  • طرح پیشنهادی هشت نفر از اعضاء شورا با موضوع تمرکز تصمیم‌گیری پیرامون تبلیغات محیطی و شهری در اصفهان ضمن اعلام نظریات کمیسیون‌های امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و شهرسازی، معماری و عمران نیز در جلسه علنی فردا بررسی خواهد شد.
  • تعداد و چگونگی تشکیل کمیسیون‌های تخصصی شورا که بررسی پیشنهاد کمیسیون ماده ۹۱ آئین‌نامه داخلی شورای اسلامی شهر اصفهان است نیز در جلسه فردا بررسی خواهد شد.
کد خبر 351651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.