پرواز نخستین جنگنده بمب افکن ایرانی امید را دل مردم زنده کرد

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: عده‌ای از مردم به سختی زندگی می‌گذرانند، دولتمردان با برنامه ریزی منسجم این وضعیت را بهبود ببخشند تا فاصله طبقاتی در کشور کم شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با اشاره به دهه امامت و ولایت اظهار کرد: عیدغدیرخم برترین و والاترین عید امت است در چنین روزی پیامبر (ص) به فرمان خدا حضرت علی(ع) را به امامت و ولایت امت اسلامی منصوب کرد.

وی با اشاره به هفته دولت و فرارسیدن روز کارمند، افزود: هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر دو الگو بزرگ برای دولتمردان و نماد مردان جهاد و خدمت به مردم هستند.

امام جمعه گلپایگان گفت: رجایی انسانی متعهد و خدمتگزار و سربازی مخلص و گرانقدر بود، به گفته امام راحل رجایی در زمانی که دست فروشی می‌‎کرد با موقعی که به ریاست جمهوری رسید تغییری در زندگی و رفتارش صورت نگرفت. 

وی تصریح کرد: رجایی یاور و گره گشای مشکلات محرومان و مستضعفان بود، کارگزاران نظام در پست مسئولیت باید همانند این دو شهید بزرگ خالصانه به مردم خدمت کنند.

طهماسبی افزود: رجایی با خدمت خالصانه کارنامه درخشانی از خود به یادگار گذاشته است، با صراحت کلام اقدامات و برنامه‌های آینده کاری دولت را برای مردم در مصاحبه‌ها بیان می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: ایران در زمینه اقتصادی بر اساس آمار صندوق بین المللی پول که  تحت نفوذ قدرت‎های بزرگ است هجدهمین کشور دنیا است پس نباید در کشور محرومان رنج فقر را بچشند.

امام جمعه گلپایگان افزود: چرا عده‌ای از مردم با سختی زندگی می‌گذرانند، دولتمردان با برنامه ریزی منسجم در کشور فقر را ریشه کن کنند تا فاصله طبقاتی در کشور کم شود، نباید عده‌ای زندگی فقیرانه و عده‌ای زندگی اشرافی داشته باشند.

وی گفت: به گفته امام راحل مسئولان باید ثروت خود را از راه حلال به دست آورند و از طبقات محروم جامعه انتخاب شوند، چرا که بتوانند حال مردم ضعیف را درک کنند، متاسفانه امروز برخی مسئولان از وضع زندگی مردم غافل هستند.

طهماسبی تصریح کرد: مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند، انقلاب اسلامی انقلاب ارزش‌ها و محرومان است اگر این ارزش‌ها از انقلاب جدا شود دیگر هیچ ارزشی ندارد.

وی با اشاره به گرانی خودروهای داخلی گفت: مدیران ایران خودرو و سایپا باید جوابگوی افزایش قیمت خودروهای داخلی باشند، چراکه با گرانی خودرو دیگر توان قدرت خرید برای مردم قشر پایین جامعه وجود ندارد.

وی افزود: باید شرکت ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واگذار شود، اما برخی برای منفعت خود مانع می‌شوند.

طهماسبی با اشاره به قدرت نظامی کشور گفت: نخستین جنگنده بمب افکن ایرانی که توسط مهندسان داخلی تولید شده به پرواز درآمده است که سبب شعله‌ور شدن امید در دل ملت ایران و شعله ور شدن یأس و ناامیدی در دل دشمنان شد.

کد خبر 351571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.