هر عرصه ای سلاح و تاکتیک خاصی می خواهد

نجف آباد- امام جمعه نجف آباد گفت: دشمنان کشور با سوء استفاده از اعتراضات به حق مردم، دنبال ایجاد آشوب و درگیری های داخلی در ماه های اخیر بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نجف آباد حجت الاسلام مصطفی حسناتی در خطبه های این هفته با اشاره به ادامه جنگ روانی دشمن اظهار کرد: رهبری انقلاب به خوبی و از یک دهه قبل مشکلات امروز را پیش بینی می کردند و تلاش داشتند با نامگذاری هر سال توجه مسئولان و مردم را به رفع بسیاری از معضلات داخلی جلب کنند.

حسناتی شرط عبور از شرایط حساس کنونی را وحدت همه مردم و مسئولان در کنار کار و تلاش جهادی دانست و تصریح کرد: آمریکا از نخستین روزهای انقلاب هر کار که توانسته برای ضربه زدن به نظام اسلامی انجام داده و این که امروز با کمال وقاحت و بی پروایی نقشه های خود بر ضد ملت ایران را بیان می کنند، نشانه ای از ضعف و قدرت رو به افول آن ها است.

خطیب نماز جمعه نجف آباد خاطر نشان کرد: روسفید این روزهای سخت مردمی هستند که حتی اگر به نان شب خود نیز محتاج شده اند، اما همچنان در میدان حضور دارند و هر کاری از دستشان بر آید برای رفع مشکلات انجام می دهند و روسیاه کسانی هستند که به طمع سود بیشتر، اجناس مورد نیاز مردم را احتکار می کنند.

حسناتی با گرامیداشت سالروز میلاد امام هادی و عید غدیر اضافه کرد: رهبر انقلاب مثل همیشه از دولتی که با رای مردم سر کار آمده حمایت کرده و در آینده نیز این روند را با وجود انتقاداتی که به برخی مسائل دارند، ادامه خواهند داد.

خطیب نماز جمعه نجف آباد از انجام کارهای خوب زیاد در کشور در کنار مشاهده برخی ضعف ها سخن گفت و ادامه داد: این که در برابر دشمن اظهار عجز و ناتوانی کنیم، اوج نادانی و حماقت است

وی افزود: اگر دشمن ذره ای در وجود ما احساس ضعف کنند، فشار را چندین برابر خواهند کرد. با دشمن باید قوی و با صلابت برخورد کرد.

حسناتی در پایان با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت خاطر نشان کرد: هر عرصه ای سلاح و تاکتیک خاص خود را می خواهد.

کد خبر 351570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.