۲۵ کشته و مجروح در تصادفات ۲۴ ساعت اخیر

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در حوادث ۲۴ ساعت اخیر دو نفر کشته و ۲۳ نفر مصدوم شدند.

غفور راستین در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وقوع چهار حادثه رانندگی طی ۲۴ ساعت اخیر اظهار کرد: یکی از این حوادث در محور لنجان اتفاق افتاده که بر اثر برخورد پراید و پیکان شش سرنشین این خودروها مصدوم شدند.

وی افزود: در این حادثه چهار مرد و سه زن مجروح شدند که پس از درمان سرپایی به بیمارستان شهدای لنجان منتقل شدند.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان از وقوع حادثه دیگر در محدود چادگان خبر داد و گفت: این تصادف رانندگی دیروز بر اثر برخورد پژو پارس و پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد و یک کد اورژانس برای امدادرسانی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه شش نفر در این حادثه مصدوم شدند، ادامه داد: مصدومان این حادثه به بیمارستان بوعلی سینا چادگان منتقل  شدند.

راستین از تصادف کامیون و پژو پارس در محور تیران-سامان خبرداد و گفت: در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و سه کد نیروهای اورژانس تیران و سامان و هلال احمر رضوان شهر، چهار مجروح این تصادف رانندگی را به بیمارستان بهنیای تیران منتقل کردند.

وی با اشاره به واژگونی پراید در محور داران- تیران و اعزام دو کد آمبولانس به محل این تصادف اظهار کرد: این حادثه عصر روز گذشته در محدوده سه راهی سد و هلال کرد علیا اتفاق افتاد که یک نفر در این تصادف جان باخت.

رییس مرکز اورژانس استان اصفهان تاکید کرد: نیروهای امدادی هفت مصدوم این حادثه که چهار زن و و سه کودک بودند را برای تکمیل درمان به بیمارستان بهنیای تیران منتقل کردند.

کد خبر 351500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.