هتریک طلایی ایران در روز چهارم+نتایج و جدول

کاروان ورزشکاران ایران در روز چهارم بازی های آسیایی جاکارتا موفق شد ۳ مدال طلا و یک برنز کسب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ورزشکاران حاضر در کاروان ایران در روز چهارم بازی های آسیایی جاکارتا در رشته های ​کشتی فرنگی، وزنه برداری، کبدی، تکواندو، بسکتبال سه نفره، شمشیر بازی، شنا، کانو، روئینگ، کایاک، تیراندازی، تیروکمان، پاراگلایدینگ، ژیمناستیک، ووشو، هندبال، والیبال ساحلی و والیبال‌ به مصاف رقبای خود رفتند که ۳ مدال طلا و یک برنز کسب کردند.

کشتی فرنگی هم طلایی شد

محمدعلی گرایی کشتی گیر وزن ۷۷ کیلوگرم کشورمان با شکست نمایندگان چین، هند و ژاپن به فینال رسید و با پیروزی ۷ بر ۳ مقابل حریف قزاق به مدال طلا دست یافت.

حسین نوری هم در وزن ۸۷ کیلوگرم با غلبه بر نمایندگان ترکمنستان و یمن، در پیکار فینال هم با پیروزی ۶ بر یک برابر حریف ازبک مدال طلا را از آن خود کرد.

تکواندو هنوز طلا می گیرد

میرهاشم حسینی تکواندوکار وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان موفق شد در دیدار فینال با نتیجه ۱۷-۱۱ حریف چینی خود را از پیش رو بردارد و قهرمان شود. حسینی امروز، رقیبانی از فیلیپین، ازبکستان و کره جنوبی را شکست داد تا به فینال رقابت ها برسد.

تیری که برنزی شد

مه لقا جام بزرگ در فینال تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر بانوان به مصاف رقیبان خود رفت که توانست با کسب ۴۴۱.۲ امتیاز، بر سکوی سوم بایستد و پس از دو تیرانداز مغولستانی، به مدال برنز برسد.

صدرنشینی کبدی با پیروزی مقابل میزبان

تیم ملی کبدی مردان ایران در اولین دیدار امروز موفق شد با نتیجه ۷۵-۲۱ تیم نپال را شکست دهد. ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار، با نتیجه ۶۵-۲۴ تیم اندونزی را از پیش رو برداشت تا با این پیروزی به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کند.

خط و نشان والیبال در گام نخست

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود توانست پاکستان را ۳ بر صفر مغلوب کند. شاگردان کولاکوویچ با نتایج ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۸ و ۳۳ بر ۳۱ شت های این دیدار را به سود خود ثبت کردند.

۲ پیروزی برای والیبال ساحلی

تیم ملی والیبال الف ایران، متشکل از رئوف رحمان و عبدالحامد میرزاعلی، در دیدار سومش در مرحله گروهی به مصاف ژاپن رفت که در پایان این دیدار با برتری ایران با حساب ۲-۱ پایان یافت. این سومین پیروزی ایران بود و بدین ترتیب تیم کشورمان به راحتی راهی مرحله بعد مسابقات شد.

 تیم ملی والیبال ب ساحلی ایران متشکل از آرش وکیلی و بهمن سالمی، در سومین دیدار ایران خود در مرحله گروهی به مصاف قطر رفت که در مجموع تایم ها، ایران با حساب ۲-۱ پیروز شد.

پیروزی امیدوار کننده هندبال

تیم ملی هندبال کشورمان پس از شکست در نخستین دیدار خود درمرحله دوم بازی های آسیایی مقابل بحرین،در برابر هنگ کنگ به میدان رفت و موفق شد با نتیجه ۴۶-۲۰ به پیروزی برسد. 

ملی پوشان هندبال ایران برای صعود باید کره را با اختلاف بالای سه گل شکست دهند.

۲ پیروزی پیاپی بسکتبال ۳ نفره مردان

تیم ملی بسکتبال سه نفره مردان در بازی اول امروز برابر مالزی با نتیجه ۱۸ بر ۱۳ پیروز شد و در دومین دیدارمرحله گروهی نیز قزاقستان با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ این تیم را شکست داد.

در پایان روز چهارم کاروان ایران توانست بار دیگر به رده چهارم جدول توزیع مدال ها صعود کند. در ادامه نتایج ورزشکاران ایران در روز چهارم و جدول توزیع مدال ها را می خوانید:

کد خبر 351478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.