گذر فرهنگی آزادگان؛ میزبان نشاطستان و روز بدون‌خودرو

معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همزمان با عید سعید قربان، گذر فرهنگی آزادگان میزبان برنامه های روز بدون خودرو در قالب طرح نشاطستان است.

محمد عیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرح نشاطستان از ابتدای مردادماه در مناطق ۱۵گانه شهر اصفهان و در خیابان‌ها و بوستان‌هایی که از کیفیت و امکانات لازم برخوردارند، برگزار می‌شود؛ با توجه اوقات فراغت تابستانی و تعطیلی مدارس، مردادماه بهترین زمان برای برگزاری این طرح بود.

وی افزود: این طرح محدودیت سنی ندارد و همه شهروندان در همه سنین می توانند در برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و مسابقات فرهنگی، ترافیکی و تفریحی شرکت کنند.

معاون شهردار اصفهان با اشاره به برگزاری روز بدون خودرو همزمان با عید سعید قربان افزود: این ویژه برنامه در قالب طرح نشاطستان در گذر فرهنگی آزادگان با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

عیدی اضافه کرد: هدف از اجرای این طرح رونق بخشی به فعالیت‌های فرهنگی و تفریحی مناطق، تقویت فضای شور و نشاط در شهر و معرفی فعالیت‌های فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان که همزمان با روز بدون خودرو نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی از فرصت‌سازی برای مردم ساکن مناطق میزبان این برنامه گفت و تصریح کرد: در همه مناطق افرادی هستند که بخواهند در زمینه استعدادهایشان هنرنمایی کنند. این افراد در قالب گروه‌های تئاتر، سرود و مجری‌گری می توانند با طرح نشاطستان همکاری کنند و سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان از این افراد قطعا حمایت خواهد کرد.

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان همچنین به برنامه‌ها و رویدادهای این طرح اشاره کرد و گفت: در این طرح، برنامه های تفریحی، فرهنگی و ورزشی متنوعی در نظر گرفته شده که شامل تئاترهای خیابانی، جشن‌ها و جنگ‌های خانوادگی، بازی‌های تفریحی و سرگرمی، برپایی نمایشگاه‌هایی در حوزه خانواده و شهروندی و همچنین مسابقات ورزشی و آموزش‌هایی در زمینه ترافیک است.

به گزارش ایمنا، طرح نشاطستان این هفته در روز چهارشنبه31 مردادماه در خیابان آزادگان واقع در محله دستگرد از ساعت شش بعدازظهر اجرا می‌شود. در این برنامه، خیابان آزادگان به روی خودروها بسته شده و به عنوان گذر فرهنگی، میزبان ویژه برنامه های آموزشی و فرهنگی در زمینه ترافیک و برنامه‌های شاد و تفریحی خواهد بود.

کد خبر 351380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.