برگزاری سلسله نشست های "تالیف در معماری"

سلسله نشست‌های "تالیف در معماری" با حضور معماران و پژوهشگران حوزه‌های طراحی معماری، منظر شهری و فلسفه معماری در خانه صفوی برگزار می‌شود.

به گزارش ایمنا، نخستین جلسه از سلسله نشست‌های معماری با عنوان "تألیف در معماری" در خانه صفوی اصفهان برگزار می‌شود. در جلسه نخست این نشست "مقدمات و طرح مسئله" مطرح خواهد شد.

جلسه دوم نیز به مسئله "رجوع به سنت و چالش‌های معرفتی معماری" اختصاص خواهد داشت و در جلسه سوم این نشست موضوع "همگام با معماری جهان و هم‌زمانی امور ناهم‌زمان" مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

"معماری تألیفی غرب ساز و کارهای مدرن معرفت" نیز موضوع این سلسله نشست‌ها در جلسه چهارم است و جلسه پنجم این رویداد به موضوع "ضرورت یک پرسش، چگونه معماری در منطق مناسبات جدید ممکن است؟" پرداخته می‌شود.

سلسله نشست های "تالیف در معماری" به ترتیب در ۳۱ مرداد، ۱۳ شهریور، سوم مهر، ۱۷ مهر و یکم آبان با حضور "بهارک کشانی" معمار و پژوهشگر حوزه طراحی معماری، "امین محمد اخوان" معمار و پژوهشگر حوزه منظر شهری و "خشایار حضرتی وند" معمار و پژوهشگر حوزه فلسفه معماری در خانه صوفی برگزار خواهد شد.

نخستین نشست از سلسله نشست های "تالیف در معماری" با موضوع "مقدمات و طرح مسئله" سه‌شنبه ۳۰ مردادماه ساعت ۱۹ تا ۲۱ در خانه صفوی، واقع در خیابان خاقانی، حدفاصل خواجه پطروس و وحید، پلاک ۳۱ برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای عموم آزاد است.

کد خبر 351346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.